sobota, 13 kwietnia 2013

Mały głód? Bruschetta z pomidorami :-)


Czasem dopada Nas tak zwany mały głód, żeby zjeść coś małego, smacznego i nie wymagającego dużego nakładu pracy, albo wcale.
Pierwszy odruch to zwykle coś słodkiego, baton, czekoladka, krakersy albo chipsy, nie ma w nich nic złego, ale zważywszy, że ciepło w końcu do Nas zawitało, a większość z Nas myśli o zrzuceniu tego i owego z ciałka, lepiej na małe głody zjeść coś zdrowego i mniej kalorycznego.
Ja polecam grzanki z pomidorami i bazylią zwane też bruschettą z pomidorami.
Przekąska ta jest już właściwie stałym elemantem każdej karty w różnych lokalach gastronomicznych.

Jej ceny niestety czasami przyprawiają o zawrót głowy,więc może lepiej zrobić ją samemu? bo jak ktoś ma chęci to jest w stanie przygotować to danie w 5-7 min ze składników, które zwykle mamy w domu. Nie dużym nakładem finansowym. 








Mój przepis jest taki:

bazylia
oliwa z oliwek
sól
przyprawa włoska
pomidor
pieczywko

Pomidora kroimy na drobniutką kostkę (ja najpierw spażam pomidora i obieram ze skóry) i wrzucamy do miseczki. Kilka listków bazylii myjemy kroimy drobno i dorzucamy do naszych pomidorów, szczypta soli, szczypta przyprawy włoskiej, ok 2 łyżki oliwy z oliwek i mieszamy.
Pieczywko - bułka, chleb, bagietka kto co lubi (ja miałam bułki grahamki) kroimy na kromki i podpiekamy w tosterze lub piekarniku przez 4-5 min.
Wykładamy na talerz, nakładamy nasze pomidorki gotowe i SMACZNEGO :-)








4 komentarze:

  1. Uwielbiam! To moja ulubiona przekąska ostatnio ( a czasami kolacja).

    OdpowiedzUsuń
  2. omomom jadłabym! ;)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to był zły pomysł (czyli kliknięcie na tego posta...)
    jestem strasznie głodna i chętnie bym spałaszowała takie coś...
    ehh... może wytrzymam do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej kurcze wygląda smakowicie a pierwszy raz widze taki speciał!!!


    narobiłaś mi smakaaaa!!!!!!!!!!!!!!


    zapraszam do mnie na ocenę kolejnego makijażu:) serdecznie pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...