niedziela, 10 sierpnia 2014

Miętowy dzień :-)


Filmowy most w centrum Warszawy.
Piękna, sierpniowa, słoneczna i upalna niedziela.
Pokusiłam się więc o mocne tiulowe orzeźwienie :-)
Przepiękną miętową sukienkę od La Sissi która łączy w sobie delikatną koronką, uroczą kokardkę i kobiecy tiul, zestawiłam z niebieskimi szpilkami, tęczową torebką od  Misdesign i okularami słonecznymi w stylu lat 60-tych ze sklepu  Dodateria.
Strój idealny na ślub, chrzciny, urodziny czy na po prostu piękny słoneczny dzień :-)









Mam na sobie:
sukienka/dress - La Sissi
buty/shoes - Deichmann
torebka/bag  -  Misdesign
okulary/sunglasses - Dodateria





 




















27 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia !

    http://unbridgeable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobało mi się 2 zdjęcie od dołu :)
    sukienka przepiękna!

    Mam w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Patt mi też się bardzo podoba dodatkowo ma zaletę, że kobieta czuje się w niej jak księżniczka :-) pozdrawiam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Agnieszka zgadzam się do tego wygodna i robiąca efekt wow :-)

      Usuń
  4. piękna sukienka :) zawsze myślałam że blondynce jest brzydko w miętowym kolorze a tu proszę.... miło mnie zaskoczyłaś :) ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina ja do pasteli jakieś 3 lata temu się przekonałam, myślę, że trzeba znaleźć swój odcień :-)
      dziękuję za wizytę i komplement.

      Usuń
  5. cudną masz tą spódniczkę! jak księżniczka i jeszcze ten kolor :) zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieperfekcyjna to sukienka :-) na La Sissi do kupienia w wybranym kolorze :-) polecam.

      Usuń
  6. Rzeczywiście miętowy kolor przynosi na myśl ochłodzenie :-) Nawet biedronkę przyciągnęło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie sukienka idealna na większą imprezę. Choć nie powiem równie fantastycznie wygląda na tle miasta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Dziewczyna czułam się trochę jak bohaterka Sexu w Wielkim Mieście :-)

      Usuń
  8. Rzeczywiście, zdjęcia jak z kadru filmowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna sukienka! I do tego ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie!!!!Nie widzę tylko miętowej torebki....:-)
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętowej dalej brak (-: ale piękna tęczowa spisała się idealnie :-)

      Usuń
  11. ni eorzumiem po co sie tak rozkraczasz do tych zdjec zle to wyglada ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za bardzo rozumiem komentarz chodzi o jedno zdjęcie??

      Usuń
    2. Bardzo czesto ogladam twoje posty i w wielu z nich masz pozycje jak na zdj nr.5 , nie chce byc nie mila czy coś ale nie rób tego :P

      Usuń
  12. Ta twoja sukienka jest przepiękna! Pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i cieszę się, że Wam się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...