środa, 13 sierpnia 2014

RED & DARK BLUE.

W co należy się ubrać, kiedy jest 30 stopni na zewnątrz?
Pytanie czysto retoryczne, bo cokolwiek byś człowieku włożył na siebie i tak będzie Ci gorąco.
Plisowana spódnica z Asosa, pomimo że jest ciemnego koloru, sprawdziła się idealnie. Nie przylega do ciała, jest zwiewna.
Do niej włożyłam wielofunkcyjną koszulę z Mango, w wersji do pracy, zakładam koszulkę pod spód. Naszyjnik z Promodu,
z zeszłorocznej przeceny, długo przeleżał w szufladzie. Jednak dekolt, prosił się o ozdobę.
Kłamać nie będę i tak było gorąco :)












Spódnica/Skirt- ASOS
Koszula/Shirt-Mango
Naszyjnik/Necklace- Promod
But/Shoes-Tamaris
Bransoleta/Bracelet- No name

10 komentarzy:

  1. widzę ze mamy podobne spódnice :) fajny dobór kolorystyczny, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygarnęłabym tą spódnicę. Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa gra kolorów, a plisy w tym sezonie oczywiście mega modne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! nie wiedziałam, że plisy modne .

      pozdrawiam

      Usuń
  5. Witaj.
    Moje faworyty z Twojej stylizacji to zdecydowanie czerwona bluzka i złota bransoletka. Spódnica też ciekawa, także ogólnie bardzo mi się podoba. A tak z innej beczki gdzie były zrobione te zdjęcia , chodzi mi o most- woda w tle itp??
    Pozdrawiam Ania

    htpp://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuje :)
      Most Świętokrzyski w Warszawie.

      pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...