poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Blue Day.


Jest cudownie.
Jest BOSKO.
Już chyba nie raz pisałam, że uwielbiam takie upały jakie teraz goszczą w Polsce.
Nie trwają niestety długo, w porównaniu do pory deszczowej czy zimowej jakie nawiedzają Nasz Kraj.
Dlatego ja nie narzekam, że za gorąco, jedynie liczbę pryszniców dziennych zwiększyłam do 3-5 :-)
W takich to okolicznościach przyrody, przy upale ponad 32 stopnie, w pełnym słońcu powstała ta oto sesja.
Super modne i pasujące chyba każdemu okulary lustrzanki firmy Dodateria,
w towarzystwie przepięknego naszyjnika, przyprawione tęczową kopertówką od Misdesign na tle niebieskiej kobiecej sukienki plus neonowe szpilki.
Jak Wam się podoba taki zestaw?
















Mam na sobie:
okulary/sunglasses - Dodateria
torebka/bag - Misdesign
sukienka/dress - Pretty Girl
naszyjnik/necklace - Sklep Szafa
buty/shoes - Reserved












murek był BARDZO nagrzany :-)





18 komentarzy:

  1. Mi podoba się bardzo. Zwłaszcza sukienka, lubię takie fasony. Szpileczki też super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna sukienka za całe 69,99 zł z wyprzedaży - nie mogłam przecież odmówić :-))

      Usuń
  2. Super sukienka :) zapraszam tez do mnie :) http://md-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka bardzo apetyczna. Cały zestaw zresztą też.
    Mam zastrzeżenia tylko do peanów na temat upałów - ja już wymiękam. Nie lubię takiego lata. Tak już jednak jest z pogodą - nie można dogodzić każdemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę co lubię- no niestety tak to już jest - jedni lubią upały, drudzy deszcz, a trzeci śnieg, ale w Polsce każdy znajdzie coś dla siebie :-)Taki klimat :-)

      Usuń
  4. Ja też bym mogła żyć w takich upałach non stop :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aurora to tak jak ja- jestem dziewczyną ciepłolubną :-))))

      Usuń
  5. Oj ja też uwielbiam taką pogodę!!!! Wręcz kocham :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kopertówka i szpilki! Zdecydowanie cieszy mnie taka pogoda, oby się utrzymała :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza dziękuję - kopertówka tęczowa to do wielu strojów się sprawdza :-) co do pogody trzymam mocno kciuki, żeby była takk do grudnia co najmniej.

      Usuń
  7. Ciekawe kolorki :)
    http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, kolorowy zestaw i piękny kolor sukienki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, bardzo mi się podoba, niebieski z neonowym - bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowo jest pięknie;)

    Pakowanie na wakacje w pigułce, zapraszam www.kisstyleblog.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super strój :-)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne szpilki :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...