poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Yellow dress.


Zatrzymać lato, jak najdłużej to jest moje marzenie :-)
W sobotę pogoda nas na szczęście rozpieszczała dlatego też pozwoliłam sobie na totalnie wakacyjny look.
Żółtą asymetryczną sukienkę kupiłam jakieś dwa lata temu na ASOS, ale jak przyszła stwierdziłam, że chyba za mocny kolor, źle leży i w ogóle za odważna więc wylądowała na dnie szafy. W tym roku przy porządkach letnich odkryłam ją na nowo :-)
Dobrałam do niej szare szpilki firmy Hammer, szarą, lakierowaną torebkę, kurtkę jeansową i okulary słoneczne z firmy Dodateria.
Plenery to wciąż inspirująca Warszawska Starówka.

Mi się podoba :-), a Wam? 















Mam na sobie:
okulary/sunglasses - Dodateria
sukienka/dress - River Island/ASOS
buty/shoes - Hammer
torebka/bag - allegro
kurtka/jacket - Virginia















6 komentarzy:

  1. Ja bym z niej zrobiła spódnice:) bo mam mały biust i taka góra mi nie pasuje:)kolor cuuudny ja już rozpaczam,bo kupiłam dwie sukienki a tu pogody nie ma by w nich chodzić:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię połączenie jeansowej kurtki z elegancką sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podoba. Góra jest niesamowita. Pozdrawiam, Bogna
    http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna sukienka! :)
    Tez sie zakochalam w zoltym tego lata!
    Buziaki!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...