sobota, 2 sierpnia 2014

Proste rozwiązania są najlepsze.

Prosto nie znaczy źle. 
Kiedy nie mam inspiracji i ochoty na wyszukane stroje, jeasny  zawsze są alternatywą. Kiedyś kupowałam Wranglery, niestety ulubiony model z prostą nogawką został wycofany. Tak więc przerzuciłam się na River Island, oczywiście w okresie promocji.
Bo 200 złotych za spodnie jeansowe, to dla mnie za dużo, ale 50 złotych, już mogę zapłacić.Właśnie tyle wydałam na parę, którą mam na sobie. Do tego uniwersalna biała koszula Mango, szpilki i czerwony pasek. Torba firmy AJTNER to moja nowa :) miłość.











KOSZULA/ SHIRT- MANGO
SPODNIE/TROUSERS- RIVER ISLAND
BUTY/SHOES- BIG STAR
TORBA/BAG- AJTNER
KOLCZYKI/EARRINGS- PARFOIS

17 komentarzy:

  1. Torebka idealnie pasuje do tej stylizacji :-) Ja wstrzymuję się w tym upalnym miesiącu z zakładaniem jeansów, dla mnie za gorąco (za 50 zł! - ale Ci się udało). Podoba mi się też jak dobrałaś kolor paska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Teraz zawsze czekam na wyprzedaże z zakupami ubiorowymi, chociaż i tak kupuje mniej niż kiedyś.

      Usuń
  2. Szkoda, że u mnie nie ma sklepu. Szukam takich spodni. Zawsze mam problem bo uda są szersze od łydek i muszę skracać.
    Bardzo ładnie wyglądasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są świetne! I jeśli kosztowały tylko 50zł to gratuluję!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tak to prawda, kosztowały 50 złotych. To moja trzecia para jeansów z River Island, każda z przeceny.

      Usuń
  4. Ja czekałam cały rok, aż przecenia moje upatrzone dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Po co przepłacać. Przecież niektóre jeansy jak Levisy maja taką cenę ze włos się jeży na głowie. No 300 złotych, ja się pytam za co :) To tylko jeans nie złoto.

      Usuń
  5. ja bardzo nie lubie przepłacać i nigdy nie kupuje ubrać w regularnych cenach,
    Twój zakup bardzo udany!! śliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięć dych? Niezły deal. Fajne takie papieroski, ale tylko dla tak szczupłych kobitek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!! przepięknie wyglądasz :) śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, biała koszula w połączeniu z granatem zawsze wygląda dobrze - tak samo jest u Ciebie :*) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczne połączenia, ale bardzo udane i pięknie w nich wyglądasz, zazdroszczę tej burzy loków na głowie ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Był czas kiedy koniecznie chciałam wyprostować na stałe, ale rozsądna fryzjerka skutecznie wybiła pomysł.

      pozdrawiam

      Usuń
  10. Hi Magdalena! I like very much this outfit, simple and casual. White shirt is always a good choice for me. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz oblednie w tych jeansach!

    wrocilam z urlopu i nadrabiam zaleglosci blogowe. dziekuje za Twoj wklad u mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...