środa, 25 marca 2015

Camel coat.


Z biegiem lat doceniam dobre inwestycje. Takie które może i nie są tanie, ale za to mogą mi służyć na lata. 
Carmelowy płaszcz jest jedną z nich, zakupiony kilka lat temu za większą kwotę, służy mi już kolejny sezon.
Klasyczny krój, kolor, dobry jakościowo materiał chroni przed chłodem pierwszych wiosennych czy jesiennych dni.
Tym razem dobrałam do niego białą spódniczkę, bordowy sweter, kozaki za kolano i miło spędziłam ciepły wiosenny dzień.
Dobrego dnia dla Was :-)




Mam na sobie:

 kolczyki/earrings - Tarragon Art
 buty/shoes - Ajfshoes
sweter/sweater - Orsay
spódnica/skirt - Pretty Girl
 torebka/bag - ASOS 
płaszcz/coat - Max Mara















































22 komentarze:

  1. Świetny płaszcz!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2015/03/200.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, a płaszczyk ma świetny kolorek. Jest bardzo ładny <3

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w nowym poście?
    --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć! ;) Z góry dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - bardzo się cieszę, że Wam się podoba. Kliki zrobione -) - pozdrawiam.

      Usuń
  3. Od dawna poszukuje idealnego płaszcza w takim kolorze:) to jedna z takich rzeczy, które nigdy nie wyjdą z mody:)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By madameem ja swój z Max Mary mam naprawdę polecam - nie był niestety tani, ale już widzę, że to była inwestycja na lata :-) pozdrawiam.

      Usuń
  4. Śliczna torebka oraz cały look :)
    Zapraszamy
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszcz, też mam podobny.
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Właśnie mam w planach uszycie białej spódniczki :-) Twoja jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jestem marudna ostatnio,ale może to dla tego,że Was lubię:) . Ten sweter jakoś tak ciężko wygląda do tej delikatnej spódnicy,zauważyłam u Ciebie,że zakładasz do delikatnych spódnic grube swetry i nie wygląda to dobrze a szkoda po spódnice piękne:) . Pozdrawiam wasza wierna czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko, dziękuję bardzo za komentarz, sweter jest dość cienki może takie wrażenie sprawił na zdjęciach, ale masz rację lubię łączyć różne materiały, za chwilę swetry znikną, bo temperatura rośnie. Pozdrawiam i bardzo się cieszę, że zaglądasz do MUSZKI.

      Usuń
  8. It’s such a great post! Awesome! I like your style of writing and your photos!
    I know how much time it requires to keep updating your blog, but don’t stop doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna torebka:)
    fajny pomysł z biała spódniczką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście płaszcz piękny i widać, że jakość dobra. :) A takie piękne słoneczko, że aż miło się patrzy na te zdjęcia. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolor sweterka! A płaszcz ponadczasowym takie płaszcze nigdy z mody nie wychodzą!
    pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję za bardzo miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, podoba mi się torebka i to bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny płaszcz! taki klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny look !

    obserwujemy :)
    pozdrawiamy serdecznie,
    Karina&Jarosik

    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...