wtorek, 31 marca 2015

Classic look.


W kalendarzu wiosna, a za oknem niestety deszcz, porywisty wiatr, szaro i bardzo jak dla mnie zimno.
Nastawiona na cieplejszą aurę postanowiłam trochę po zaklinać rzeczywistość i nosić się wiosennie. 
Wchodzą więc w grę dwie opcje albo pogoda się zmieni na dużo cieplejszą, albo będę chora.
 Co oczywiście mam nadzieję się nie stanie :-)
A, dziś propozycja na Świąteczne wieczorne wyjście.
Sukienka z czarną koronkową górą i delikatnym jasnym dołem od TOPMARKI, klasyczne, stabilne i ponadczasowe szpilki ze sklepu Kornecki, skórzana kurtka i torebka - mydelniczka.
Ciepłego wieczoru dla WAS :-)


Mam na sobie:
buty/shoes - Kornecki
sukienka/dress TOPMARKI
 okulary/sunglasses - Dodateria
kurtka/jacket  - Orsay














2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...