środa, 11 marca 2015

White and red.


Jak flaga narodowa - tak o sobie pomyślałam, kiedy spojrzałam w lustro jadąc już windą :-)
 Biel i czerwień. Klasycznie, ale energetycznie.
Czerwony płaszcz HUNA od Konik Morski, białej spodnie, jasne szpilki, czerwony sweter, a wszystko to doprawione szczyptą granatu w postaci torebki ze Sklepu Torebki .
Mimo, że pogoda jeszcze nie może się chyba zdecydować, czy być wiosenna czy jeszcze zimowa, ja już w głowie koduję się na cieplejszą porę roku. 
Marzą mi się wycieczki rowerowe, wylegiwanie się na słońcu i ciepły powiew wiatru na skórze :-)




Mam na sobie:

 płaszcz/coat  - HUNA od Konik Morski
  torebka/bag  - Sklep Torebki
okulary/sunglasses - Dodateria
 sweter/sweater - Reserved
 buty/shoes - ASOS
 spodnie/pants - Terranova







































13 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w czerwieni,
    świetny zestaw
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥_____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięknie! Czuć nawet nie wiosnę a prawie lato:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna, no właśnie prawie :-) niestety zima nie odpuszcza. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Podoba mi się takie zestawienie czerwieni z białymi spodniami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fasonique mi też, ostatnio stawiam na łączenia kolorów :-)

      Usuń
  4. O jaaa! Ja Ci tego płaszcza zazdroszczę! U biale spodnie!! Jakoś siebie w nich nie widze, a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, masz fajny styl, może spodoba Ci się moja biżuteria na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. JA zawsze unikam tego połączenia, a jak widać niepotrzebnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...