niedziela, 1 marca 2015

Flowers & check.

Czas leci nieubłaganie.
Niedawano było Boże Narodzenie, a już niedługo będzie wiosna.
Często mam wrażenie, że brakuje mi czasu, a doba ma za mało godzin, aby sprostać wszystkiemu.
Stąd mniej mnie na blogu.
Dzisiejsze zdjęcia robiłyśmy z przekonaniem, że mamy wiosnę.
Niestety kiedy zaszło słońce, odeszło uczucie ciepła.
Czego oznaką jest mój czerwony nos.
Dzisiejsza propozycja, to ja w stu procentach.
Spódnica w kwiaty, do tego żakiet w kratkę.
Ostatnio nie rozstaję się z apaszkami.
Żakiet uszyła mama, a spódnicę zakupiłam na wyprzedaży w ASOS-ie za niecałe 100 złotych.
Buty to CC. Apaszkę dostałam od św. Mikołaja.
Wiosno przybywaj!!


 










Żakiet/Jacket-uszyty przez mamę
Spódnica/Skirt-Asos
Apaszka/Scarf-Mango
Buty/Shoes-CC
Kolczyki/Earings-Tarragon Art

16 komentarzy:

  1. Świetna spódnica :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt ostatnio jakoś Cię mniej na blogu. Zestaw bardzo kolorowy i woła wiosno przybywaj)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko zestaw to odzwierciedlenie mojego wołania z ostatnich poranków kiedy trzeba wstać do pracy o 6 ale idzie ku lepszemu. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Podoba mi się to zestawienie różnych motywów: kratki i kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Lubię zestawienie różnych motywów.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja :) wyglądasz na świetną babeczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuje za te miłe słowa. Staram się jak potrafię żyć w zgodzie z sobą i innymi.

      Pozdrawiam i udanego tygodnia.

      Usuń
  7. Świetna spódnica.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje stylizacje i wpisy, mogłaby do nich pasować moja biżuteria, zobacz na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...