niedziela, 22 marca 2015

Sweet gray look.


 Pamiętacie film Czekolada?
Głowna bohaterka grana przez Juliette Binoche uwielbiała czerwone szpilki czym wzbudzała zgorszenie w małym miasteczku w którym postanowiła się osiedlić wraz ze swoją mała córką.
Kuszące, kobiece i bardzo zmysłowe - takie według mnie są czerwone szpilki.
Zawsze mi się podobał, dlatego z ogromną przyjemnością powitałam takowe w mojej kolekcji.
Z radością założyłam je na pierwszy dzień wiosny, który był słoneczny i ciepły, czyli taki jak powinien.
Jako, że czerwone szpilki same robią look, dobrałam do nich szarą spódnicę, jeansową koszulę, piękne i oryginalne kolczyki ze sklepu Laneve, kurtkę w kolorze pudrowego różu - co do której cały czas się przekonują, a do ręki praktyczny i pojemny dodatek torebkę ze sklepu Torebki Skórzane.



Mam na sobie:

kolczyki/earrings - Laneve

torebka/bag - Torebki Skórzane
buty/shoes - Deichmann
koszula//shirt - Reserved
kurtka/jacket - Stradivarius
spódnica/skirt -LOLA Fashion
okulary/sunglasses - Dodateria










oj wiało :-) konieczne było trzymanie spódnicy, bo były ujęcia odkrywające moją bieliznę :-)



















8 komentarzy:

  1. Cudownie:) tylko czy ty masz gołe nogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Aga nie - jeszcze za zimno na gołe nogi -przynajmniej dla mnie :-)

      Usuń
    2. Bo myślałam,że masz gołe nie widać rajstop to muszą być chyba matowe:) bo bardzo naturalnie wyglądają:)

      Usuń
  2. Jakie świetne kolczyki!! Buciki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film oglądałam chyba trzy raz:-)
    Piękne szpilki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely look!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny zestaw i cudne kolczyki !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...