piątek, 20 marca 2015

Najładniejsze baletki na sezon wiosna - lato z Polskich sklepów.

Plan był prosty.
Widząc jak ogromną popularnością cieszą się posty TOP 5 najlepszych firm obuwniczych w Polsce, a także w związku z cudowną wiadomością jaką jest to, że już jutro oficjalnie, kalendarzowo zawita do Polski wiosna, postanowiłam stworzyć swój subiektywny ranking - najładniejszego i najmodniejszego obuwia na sezon wiosna - lato.
Jednak w trakcie prac nad postem doszłam do wniosku, że jeden post to definitywnie za mało.
Pięknych butów jest zdecydowanie za dużo, a w szczególności polskie marki w tym roku po prostu zaszalały, w pomysłach, kolorach, a także projektach i zachwycają naprawdę dobrym i ładnym obuwiem.
Musiałam więc zrobić podział na baletki i szpilki.
Dziś prezentuję Wam mój wybór w temacie baletek, które również postanowiłam sobie podzielić na 5 grup :-)
Mam nadzieję, że nie tylko ja mam taką obsesję na punkcie butów i wielu z Was któreś z prezentowanych przeze mnie modeli przypadną do gustu, albo zainspirują.



Zestaw nr 1 - baletki z kokardkami.

1. Guepardo, 2. ATUT, 3.Guepardo, 4.BROOMAN, 5.ATUT, 6. ATUT 7.BROOMAN


Zestaw nr 2 - baletki klasyczne.


1. Guepardo, 2.Artbut, 3.EDEO, 4.Guepardo, 5.Baldowski, 6.EDEO, 7.Zapato


 Zestaw nr 3 - baletki kolorowe.


1.Zapato, 2.Violabuty, 3.EDEO 5.EDEO, 4.Idealnebuty, 6.Zapato,7.FabioFabrizi,



Zestaw na 4 - baletki z błyskiem i połyskiem.


1. Guepardo,2. BUU.pl, 3.Kasbut, 4.Gianmarko, 5.Artbut, 6.Violabuty, 7.Baldowski


Zestaw nr 5 - baletki z wzorem i motywem wężowym.


1. Guepardo 2.EDEO,3.Violabuty, 4. ATUT, 5.EDEO
6.EDEO, 7.Violabuty

1 komentarz:

  1. Propozycje bardzo ciekawe :). Lubię baletki, jestem wysoka i zdecydowanie jeśli nie trampki, to baletki, a szpilki jedynie od święta :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...