niedziela, 21 kwietnia 2013

Street Fashion from Sztokholm :-))


Wyjazd weekendowy. Planowany, a jednak z zaskoczenia.
Sztokholm to miasto, które poznawałam przez ostatnie 3 dni :-)
Świeżo i na gorąco (parę godzin temu wysiadłam z samolotu) mam dla Was zdjęcia modowej ulicy Sztokholmu.

Fotograwowałam Panie, Panów i miasto dziś przegląd modowy Pań, które swoim strojem zwróciły moją uwagę.

Pierwsza dziewczyna dość zaskoczona była moją propozycją, ale z uśmiechem na ustach zgodziła się mi za pozować.



Bordowe skórzane spodnie i bluza ciemno zielona zwróciły moją uwagę w kawiarni.





Dziewczyna poniżej na moje pytanie czy mogę jej zrobić zdjęcie, zapytała- a, skąd jesteś? jak usłyszała, że z Polski od razu się zgodziła.




Z zaskoczenia - pełna wolność.


Poszukiwaczka stylu.



Czerwony na luzie.



W oczekiwaniu na...



W biegu...:-)



5 komentarzy:

  1. Amazing crazy post
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba nie odważyłabym się podejść do obcej osoby z prośbą o zdjęcie :) nie licząc osób znanych :) fotki świetne, zazdroszczę wypadu do Sztokholmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Creazy buty na jednym zdjeciu :)
    Fajne ujeci a
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...