poniedziałek, 25 marca 2013

Hot Forty.



HOT or NOT?

Oglądałam nie dawno teledysk Jennifer Lopez-On the floor, która kończy w tym roku 44 lata.
Patrzyłam i widziałam młodą, bardzo atrakcyjną kobietę, która umie się bawić, tańczyć, jest pociągająca i seksowna.
Mając ponad 40 lat.
Parę lat temu no może paręnaście, kobieta która skończyła 40 lat była Panią w średnim wieku w niemodnej fryzurze, stroju, z poczuciem, że młodość i wszystko co najlepsze z nią związane już jej nie dotyczy.
A, teraz? moim zdaniem niektóre kobiety jak wino właśnie z wiekiem wyglądają coraz lepiej, młodziej, piękniej i seksowniej.
Dbają o swoje ciała i twarze, jeśli mają zgrabne nogi to noszą mini, eksponują dekolty, nie boją się ekstrawagancji w stroju czy makijażu.
I to działa, bo czasem wyglądają dużo lepiej niż jak miały po 20 kilka lat, są świadome swoich atutów, w czym im jest dobrze, a czego jednak nie powinny zakładać.Wiele z nich właśnie po przekroczeniu tej magicznej liczby postanowiło zostać matkami, zmienić partnera życiowego czy życie zawodowe.


 Ostatnio nawet jak jechałam tramwajem usłyszałam jak rozmawia ze sobą dwóch mężczyzn i jeden opowiadał drugiemu o sytuacji w Grecji, i ten drugi pyta skąd tamten to wszystko wie, a ten pierwszy mówi, że od znajomej. Ten drugi- Dziewczyny? A ten pierwszy no ona ma 41 lat-tak w sumie jeszcze dziewczyny :-)
I jak mówią same zainteresowane i ja się pod tym podpisuję dziś 40-stka to nowa lepsza, atrakcyjniejsza 20-stka :-)  

Poniżej Dziewczyny, które według mnie teraz wyglądają dużo lepiej niż paręnaście lat temu.




















a, ta Pani to najlepszy dowód w naszym kraju na to, że po 40 można wyglądać obłędnie:






5 komentarzy:

  1. Ja mam nadzieję, że ze mną będzie podobnie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow.. ostatnie zdjecie :O jak kobieta o siebie zadba to wyglada o 20 lat mlodziej :) obserwujemy? jak tak to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aktorki wyglądają obłędnie, jednak myślę, że oprócz genów wspomagają się operacjami i zabiegami:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...