środa, 6 lutego 2013

Tłuściutki dzień :-)


Jutro czeka Nas Tłusty Czwartek :-)
Jeden dzień w roku gdzie bezkarnie możemy objadać się słodkościami, nie patrząc na wagę, bez wyrzutów sumienia wcinać Króla i Królowe tego dnia:-)
Ponieważ ja nie jadam pączków (chyba tylko jednego kiedyś bardzo dawno zjadłam), to dla mnie ten dzień mógłby nazywać się dniem Faworka :-) 
Uwielbiam, cieniutkie, kruche świeże z cukrem pudrem, i przyznaję się bez bicia, że jak takie mam przed sobą to nie znam umiaru :-)
Jutro wyruszę na poszukiwania idealnych faworków :-)
Bo, sama wolę nie podejmować się tak trudnego zadania jak ich pieczenie.
Słodkiego dnia dla Was wszystkich:-)

4 komentarze:

  1. mniam, faworki są pycha! ja dzisiaj robiłam dietetyczne pączki z serka danio, nie smakowaly jak pączki, ale właśnie coś w stylu faworko-racuchów haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)) to dietetycznie widzę :-) ja niestety cały talerz faworków właśnie wsunełam, teraz czeka mnie odśnieżanie w ramach ćwiczeń :-)

      Usuń
  2. robiłam faworki wczoraj o godz.23 hahaha ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że przez internet nie mogę spróbować :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...