niedziela, 27 lipca 2014

szachowa stylizacja.


Klasyczne kolory czerń i biel są zawsze na czasie :-)
Dlatego bluzka w szachownicę od razu mnie urzekła, przewiewna, luźna, wygodna i ładna, do tego w super korzystnej cenie 27 zł w sklepie, który już Wam przedstawiałam - Szafa.
Dobrałam do niej super wygodne i ostatnio bardzo wykorzystywane przeze mnie baletki firmy KATI
które okazuje się pasują prawie do wszystkiego :-)
  Plus białe jeansy, pasek i lakierowany kuferek.
Jak Wam się podoba taki strój?
Ps. Ostatnio zauroczyłam się różową szminką i zastawiam się nad podwójną warstwą dla wzmocnienia efektu...


 



Mam na sobie:
buty/shoes - Obuwie KATI
 bluzka/blouse - ZARA/Sklep Szafa 
spodnie/pants - H&M
torebka/bag - vintage

















4 komentarze:

  1. Całość wygląda bardzo spójnie. Motyw szachownicy to coś nowego, prezentuje się nie mniej ciekawie niż pepitka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się zestawienie czerni i bieli; to klasyka, która nigdy nie mija :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam' szachownice". Ostatnio kupiłam spódniczkę w ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna bluzka!
    Klasyka zawsze dobra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...