niedziela, 6 lipca 2014

Groszkowa sukienka.


Na sukienkę w kropki polowałam od dawna, więc kiedy w nowo otwartym sklepie, o uroczo brzmiącej nazwie - Szafa - zobaczyłam szukane kropki na mojej buzi pojawił się uśmiech. Uśmiech poszerzał się w miarę jak okazało się, że po pierwsze jest w moim rozmiarze, po drugie jej cena to całe 35 zł. 
Za nową sukienkę z Zalando :-)
fajnie nie?
dobrałam do niej proste jasne dodatki szpilki od Gianmarko i torebkę od Ajtner.
Jak Wam się podoba?
Mi ten zestaw kojarzy się z latami 50-tymi :-)











Mam na sobie:
 buty/shoes - Gianmarko
  torebka/ bag - Ajtner
  sukienka/dress - Zalando/Sklep Szafa 




















13 komentarzy:

  1. Hmmm....sukienka- ok, buty- zmienilabym na ciemniejsze, okulary- swietne. Moja skromna opinia. :)

    www.allnnothing.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej lata 50 !! :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też choruję na grochy, ale jeszcze nie znalazłam idealnych dla mnie. Może to moja zbyt wybredna dusza, może brak szczęścia poszukiwacza, ale nie poddam się i w końcu "upoluję" tak jak Ty! o! :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna życzę powodzenia na pewno się uda, ja najlepsze łupy mam kiedy się nie nastawiam na konkretną rzecz :-) pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetnie wygląda ta sukienka do takich bucików. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fart z tą ceną! Sukienka świetna. Lubię grochy ale tylko w kolorach biało/granatowym lub czarnym lub od biedy czerwonym. Inne kolory jakoś mi nie pasują do tego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna sukienka, uwielbiam groszki!

    OdpowiedzUsuń
  7. W jakim rozmiarze masz tą sukienkę? nie chcesz sprzedać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar M :-) ale na razie nie chcę sprzedawać :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...