poniedziałek, 17 grudnia 2012

radosny problem.



Tak idą Święta nie da się ukryć niestety albo stety. Ja generalnie za Świętami nie przepadam, a szczególnie za Świętami, które zaczynają się 2 listopada, męczą mnie reklamy w telewizji, centra handlowe, sklepy, które "Krzyczą" musisz, powinnaś na Święta kupić coś lub mieć.
Dlatego też staram się nie włączać telewizji za często i dokładnie analizować program telewizyjny aby wybrać tylko takie pozycje które mnie najbardziej interesują a potem minutkę przed włączyć odbiornik. To samo się dotyczy sklepów z zasady unikam ich przed Świętami a pożywienie zdobywam w osiedlowych sklepikach:-)
Lubię jednak prezenty 24 grudnia nie tylko dostawać, ale przede wszystkim dawać w moim dotychczasowym życiu mam niestety parę wpadek jak choćby trochę za seksowna a przede wszystkim za duża bielizna dla babci :-)
albo kurtka dla dziadka który poszedł zaraz 27 grudnia i wymienił ją na kamizelkę :-)
czy tata który swój nowy dres zaraz oddał bratu swemu.
Niestety, ale w mojej rodzinie z każdym rokiem coraz trudniej kupić coś fajnego i nie standardowego niemniej jednak nadal mam mnóstwo pomysłów na fajne prezenty:-)
I oto moja lista prezentów, trochę też ta list jest "robiona" pod moje gusta wychodząc z założenia, że na prezent najlepiej dać coś co by się samemu chciało dostać.





tak, tak i jeszcze raz TAK :-) torebki w każdej ilości to najlepszy prezent myślę, że nie tylko dla mnie, ale dla każdej kobiety. Sklepów z torebkami jest dużo, ale myślę, że jednym z fajniejszych z w sumie niedrogimi torebkami jest sklep Parfois, ładne torebki są też w Zara czy Mango, a ze skóry polecam Witchenn.





kolejny dobry zakup to kosmetyki i to zarówno dla Pani jak i Pana. Jest jeden minus musimy z tą osobą być w miarę blisko, żeby nie poczuła się urażona. W sklepach jest mnóstwo gotowych zestawów, ale ja ich ani nie lubię ani nie polecam. Przecież można samemu fajny zestaw stworzyć. Co do zestawów dla Pań polecam bo sama lubię wszelkie możliwe zestawy do kąpieli,żele, płyny, sole, pianki czy mydełka, albo do pielęgnacji ciała balsamy czy oliwki.
Super prezentem bardziej luksusowym są oczywiście perfumy ale tutaj to trzeba bardzo dobrze znać gusta wybranej osoby,żeby prezent naprawdę cieszył. Tutaj akurat jestem zdania, że czy Douglas czy Sephora super pakują tego typu prezenty :-) więc można spokojnie kupić wybrany zapach i poprosić o zapakowanie.
Dla fanek malowania, można zakupić np. zestaw cieni do powiek takie palety układa na przykład Inglot czy Avon. A do malowania pazurków można kupić koszyk lakierów, dobre i tanie ma firma Golden Rosa, lakiery są od ok 3 zł w górę, tak więc za naprawdę niewielkie pieniądze można zrobić niezły zestaw.
Dla Panów jednak z kosmetykami jest trudniej raczej polecałabym obdarowywać nimi Panów rodzinno, bliskich. I tutaj mamy mniejsze pole do popisu, bo ich mniej niż my kobiety potrzebują, ale perfumy, żele pod prysznic czy kremy mogą być strzałem w dziesiątkę.


Tutaj chyba nikogo nie muszę przekonywać najprostszy prezent na świecie. Książka.Ilość pozycji na rynku mylę, że jest w stanie zadowolić każdego. Ja sama bardzo lubię dostawać książki ewidentnie kupione pod mój gust i takie też dostaję :-)

A kiedy okaże się, że jednak nie mamy zupełnie pomysłu na daną osobę i prezent dla niej proponuję coraz bardziej już popularne -Bony. Większość sklepów ma je w swojej ofercie i nawet na Święta w odświętnej oprawie. Ładujemy taki bon odpowiednią kwotą, a osoba obdarowana idzie do sklepu i do kwoty doładowania może sobie wziąć co chce ze sklepu. 

Z prezentów które jakoś tak nie polecam to buty. Nie wiem sama czemu ale podobno się nie daje butów pod choinkę i noży.

A, ja w końcu muszę ruszyć się na zakupy :-) bo pomysły jakieś tam mam, ale zobaczymy jak mi pójdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...