piątek, 20 czerwca 2014

TOP 5 najlepszych sklepów z torebkami.

Torebki, torebeczki nie ukrywam moja WIELKA MIŁOŚĆ :-)
Uwielbiam w każdej ilości, kolorach, fasonach i rozmiarach.
Ci z Was którzy znają mnie osobiście mogą potwierdzić, że bez torebki nigdzie nie wychodzę, a ich ilość w mojej szafie jest już bliska liczbie 100 (niestety jeszcze kilku mi brakuje (-:)
Oczywiście nie znaczy to, że w tym temacie powiedziałam już ostatnie słowo.
Cały czas szukam i wybieram te co podbiją moje serce i powiększą moją kolekcję. 
Dlatego dziś chciałbym Wam przedstawić mój subiektywny ranking najlepszych sklepów z torebkami.
Tak jak w poście  - Top 5 najlepszych firm obuwniczych w Polsce., tak tutaj piszę o sklepach, które trafiły w mój gust i oczekiwania jeśli chodzi o torebki.

Z dwóch pierwszych firm (Ajtner, Misdesign) jestem już szczęśliwą posiadaczką dwóch pięknych torebek i ich jakość oraz urodę potwierdzam :-)  



  
AJTNER

Ręcznie robione torebki ze skór naturalnych, idealnie odszyte, z dbałością o każdy fragment wykończenia.
Dla mnie tak zwane torebki na lata.
Klasyczne fasony, które zawsze będą modne i na czasie.
Ja osobiście jestem zauroczona moją torebką, bo nie dość, że ładna, to jeszcze pakowna i z dużą ilością kieszonek :-)




MisDesign

Urocze cudeńka -  taka myśli mi przyszła do głowy jak zobaczyłam te torebki.
Bardzo kobiece i oryginalne.
Unikatowe torebki wykonane ze skór naturalnych.
Moje małe cudo, które mogliście ostatnio podziwiać w poście posiada trzy komory, każda wyłożona śliczną różową podszewką, do noszenia w ręce i na łańcuszku :-) 



                                                                                                                            źródło:www.purselected.pl


PURSELECTED

Kolorowy Świat otworzył swoje drzwi - taka myśl po wejściu do tego sklepu naszła mnie.
Torebki do wyboru do koloru.
Podoba mi się, że sklep co i rusz ma jakieś akcje promocyjne, a przy wyborze odbioru z paczkomatu dostawa jest gratis.
Jedyny minus dla mnie to za dużo dobrego w jednym miejscu :-)



                                                                                                                      źródło:www.gregorio.com.pl

GREGORIO

Raj jeśli chodzi o skórzane, eleganckie torebki i dodatki.
Piękne, kolorowe, Włoskie skórzane torebki, urocze portfele, paski, a jeśli wybieracie się na wakacje lub chociaż dłuższy weekend walizki w różnych rozmiarach i kolorach - także różowym :-)
Mnie zachwyciły portfele i oczywiście torebki :-)


                                                                                                                                 źródło:www.ankada.eu

ANKADA

Przyznaję się szczerze w tym sklepie zachwyciły mnie torebki ze skóry imitującej skórę węża :-)

Taki mały "dziki" akcent wydaje mi się, że ożywi każdą kreację.
Niemniej jednak w sklepie tym znajdziecie też torebki w spokojniejszych kolorach i różnych fasonach.
Sklep oferuje też bony upominkowe, które ucieszą na pewno każdą kobietę :-) 

3 komentarze:

  1. Piękne torebki ,żeby tak mieć choć kilka ....;)
    AnetaP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta co tam kilka - kilkanaście, albo wszystkie :-)))

      Usuń
  2. Nice, love the first bag. It's something different!

    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...