czwartek, 13 marca 2014

The Best Movie Couples.

Uwielbiam filmy.
Dlatego dziś postanowiłam przedstawić Wam moje ulubione pary filmowe.
Kolejność przypadkowa i losowa :-)

Scarlett O'Hara i Rhett Butler.
Rozkapryszona, urocza, piękna i zabawna dziewczyna, która dość późno dostrzega prawdziwą miłość i mężczyznę, który kocha ją do szaleństwa.

                                                                                                                              źródło: www.fanpop.com




Rick i Ilsa.
Romans bez przyszłości, który wzrusza do dziś.  
Ona odchodzi z mężem zostawiając go samego na lotnisku.

                                                                                                                                  źródło:www.hark.com 

Carrie i Mr. Big.
Felietonistka i Makler.
Ona pragnie, aby on powiedział jej, że jest Tą Jedyną.
Jemu kilka lat zajmuje zrozumienie, że Ona jest miłością jego życia.

                                                                                                                         źródło: www.elitedaily.com


Karen i Denys.
Pisarka, Myśliwy i miłość w pięknej, dzikiej Afryce.  

                                                                                                                           źródło:www.film.interia.pl


 Jane i John Smith.
Diabelnie seksowne małżeństwo, gdzie każdy z małżonków prowadzi osobne życie.

                                                                                                                             źródło:www.m.dziennik.pl



Rose DeWitt Bukater i Jack Dawson.
Arystokratka i biedak.
Historia krótkiej miłości, której finał był tak tragiczny jak miejsce gdzie się narodziła. 


                                                                                                                          źródło:www.film.dziennik.pl


 
Elizabeth i John.
Ona piękna rozwódka. On tajemniczy nieznajomy.
 Najlepszy erotyczny romans wszech czasów.

                                                                                      źródło: www.film.wp.pl

Allie i Noah.
Jedna z piękniejszych romantycznych historii, o miłości, która jest w stanie pokonać czas i chorobę.  
                                                                                                                                 źródło: www.filmweb.pl                                                                        

a, Wasze jakie są ulubione filmowe pary?

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aurora ja to Sex w Wielkim Mieście mogę oglądać non stop :-)

      Usuń
  2. Ja jestem absolutną maniaczką "Seksu w wielkim mieście" więc dla mnie numerem jeden jest Carrie i Mr Big :)!!! Szczególnie że jestem ciut do niej podobna charakterologicznie i mam męża maklera ;) Ale bohaterów "Przeminęło z wiatrem" tez bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta :-)) ja też uwielbiam "Sex w wielkim mieście" i Carrie, Mr Big parę razy mnie niestety wkurzył więc mam co do niego mieszane uczucia :-))

      Usuń
  3. no mój mąż makler tez mnie nie raz wkurza podobnie jak MrBig ale to po prostu jest miłość tak jak w tym serialu. Czasami zabiłabyś ale z drugiej strony nie zamieniłabyś na żadnego innego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...