niedziela, 25 stycznia 2015

Red look.


Im bardziej biało, im bardziej szaro, im zimniej na zewnątrz tym bardziej mnie kuszą mocne, energetyczne kolory.
Dziś pogoda typowo zimowa, biało,zimno i bardzo śnieżnie :-)
Nie ukrywam nie jestem fanką takiej aury pogodowej, ale cóż jak mówi znane powiedzenie -jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Dlatego też walcząc z pogodą zakładam na siebie kolory i fasony, które są zaprzeczeniem tego co widzę za oknem.
Piękny, czerwony płaszcz firmy HUNA od Konik Morski już znacie (przypominam, że równie piękny, możecie wygrać w Muszkowym Konkursie)), bordowy sweter, spódniczka w kolorze pudrowego różu, czerwona czapka, super wygodne botki od eSKa, ciepły komin ze sklepu Depare, a jako cudowna kropka nad i stylizacji, piękna, oryginalna, torebka z cienkich płatów portugalskiego korka od firmy
 Portugalka.
Mam też dla Was niespodziankę  - 10% zniżki po wpisaniu kodu: MUSZKA na zakup produktów ze sklepu  - Portugalka :-)




Mam na sobie:

torebka/bag - Portugalka 


 płaszcz/coat  - HUNA od Konik Morski

  szal - komin/scarf - Depare
buty/shoes - eSKa
 sweter/sweater - Orsay
 czapka/hat - ASOS
 spódnica/skirt -ASOS

















Takie połączenie mi się spodobało :-)


























8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Anna Z. zgadzam się :-) i na szczęście ciepły :-)

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz
    płaszcz jest piękny - uwielbiam czerwień, a spódniczka jest urocza

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maria dziękuję, spódniczka kupiona spontanicznie parę lat temu - dziś jak znalazł się mi podoba :-)

      pozdrawiam Katarzyna.

      Usuń
  3. Rewelacyjny płaszcz! Właśnie takiego brakuje w mojej garderobie. Kto wie, może w przyszłym roku :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny płaszczyk uwielbiam czerwień ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...