wtorek, 6 stycznia 2015

Good day in burgundy.


Piękne słońce na niebie, śnieg i na szczęście brak zimnego wiatru, w takich to przyjemnych okolicznościach przyrody wybrałam się dla zdrowia, figury i lepszego nastroju na krótki spacer.
Mimo, że rok dopiero się zaczął, to dla mnie czas już leci jak szalony, za chwilę więc mam nadzieję, zawita do nas wiosna :-)
Nim jednak będę w pełni cieszyć się pięknymi kolorami budzącej się do życia ziemi, stawiam na mocne, energetyczne kolory.
Bordowy, krótki sweterek, ołówkowa, kobieca spódnica ze sklepu Jupka,(na szczęście po Świętach zapięła się bez problemu :-)), wysokie kozaki, kopertowa torebka i płaszcz w kolorze brudnego różu.




Mam na sobie:

 spódnica/skirt - Jupka




okulary/sunglasses - Dodateria
czapka/hat - Solbi
 sweter/sweater - Orsay
 buty/shoes - Kari
 płaszcz/coat -Vintage































21 komentarzy:

  1. Spódnica jest boska! Wygląda rewelacyjne.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anty Marka i taka jest :-) minus trzeba przy niej wagi pilnować :-)

      Usuń
  2. Piękna spódnica :) wyczytałam, że jesteś prawniczką :) ja jestem właśnie na 4 roku i uch, ciężko jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata dziękuję :-) tak jestem. Pocieszę Cię, że mi od III roku jakoś łatwiej było - najtrudniejsze były pierwsze dwa :-)
      pozdrawiam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aggi eN sweterek z wyprzedaży za całe 30 zł :-)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz! Płaszcz jest genialnyyy :-) I extra czapa.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. zima w pełni ! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) RÓWNIEŻ najlepszego i zdrowia w Nowym Roku :-)

      Usuń
  6. Super stylizacja.
    Bardzo podoba mi się Twój look.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie Ci to wyszło, podoba mi sie :)
    buźka
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i cudowne zjęcia ;)
    zapraszam do Nas:
    http://lifebystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, a w kopertówce wprost się zakochałam :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie, poza czapką :) Tu raczej pasowałby mi jakiś stylowy zadziorny kaszkiet :)

    Zapraszam do wsparcia początkującej Pani Marty: www.drogapanimarto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...