wtorek, 20 stycznia 2015

January colors.


Prawie jak w Paryżu :-)
Tak sobie pomyślałam na widok tego wiaduktu - wiadomo prawie robi różnicę, ale zawsze...dawno nie widziałam w Warszawie miejsca które by było tak francuskie :-)
Dzień był lekko pochmurny, dlatego też to kolor był motywem dominujący mojego stroju.
Od razu przyznaję się, że jak tylko zobaczyłam ten czerwony płaszczyk HUNA od Konik Morski to poczułam, że połączy nas głębokie uczucie:-)
Nie dość, że kolor energetyczny, mocny i bardzo kobiecy, to jeszcze bardzo ciepły z czego jestem podwójnie zadowolona. 
Ostatnio przeglądając oferty sieciówek z zimowymi płaszczami doszłam do wniosku, że nie są one na nasz klimat, a już na pewno nie dla takiego zmarzlucha jak ja.
W większości cieniuteńkie i szczerze powiedziawszy średnio odszyte, niestety.
Na szczęście mój płaszcz jest gruby i skutecznie mnie ogrzewał:-)
Dobrałam do niego folkową spódniczkę, granatowy sweter, kozaki od Ajfshoes, piękne kolczyki ze sklepu Tarragon Art, ciepły i miękki komin od Depare oraz torebkę ze Sklepu Torebki.

kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Ar





Mam na sobie:

płaszcz/coat  - HUNA od Konik Morski

buty/shoes - Ajfshoes
kolczyki/earrings - Tarragon Art
torebka/bag  - Sklep Torebki
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
 szal - komin/scarf - Depare
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
kolczyki/earrings - Tarragon Art
spódnica/skirt - sklepik Szczyrk
sweter/sweater - Orsay

kolczyki/earrings - Tarragon Art



















widzisz jak biegną :-)















9 komentarzy:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...