czwartek, 4 lipca 2013

Praskie klimaty.








Warszawska Praga.
Dzielnica Warszawy przed kilkoma laty nie ciesząca się zbyt dobrą sławą, od kilku lat coraz modniejsza, ściąga rzesze artystów i wszelkiej maści gwiazd, które właśnie na Pradze otwierają swoje atelier i lokale.
Dzielnica, która wspaniale łączy w sobie nowoczesności i starodawny przed wojenny szyk.
Od kilku lat władze dzielnicy remontują stare kamienice nadając im niepowtarzalny klimat, a nowe budownictwo pomimo nowoczesności stara się wpisać swoim wyglądem w architekturę tej dzielnicy.
Dziś zapraszamy Was z Magdaleną na spacer po Pradze :-)
W strojach przypominających przed wojenny klimat z nutką współczesności.


ul. Floriańska


















skwerek z grajkami, z możliwością odsłuchania przed wojennych piosenek po wysłaniu smsa - tablica z numerami piosenek i smsa przy grajkach na instrumencie :-)







jedna z bram na ulicy Jagiellońskiej, uroczy trzepak który stał się głównym modelem naszej sesji.




nie tak łatwo jest wskoczyć na trzepak, ale Magdalena się nie poddawała :-)






z mała moją pomocą- udało się.































Magdalena:
spódnica/skirt-Traffic People
bluzka/blouse- prezent od siostry
buty/shoes- 7 mil

Katarzyna:
spódnica/skirt- SOLAR
koszulka/T-shirt- butik
buty/shoes- Everest
korale/ necklace- Reserved

8 komentarzy:

  1. świetny blog, naprawdę przyjemnie się czyta, z pewnością zostanę na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdj. a sesja na trzepaku naprawdę udana ;D zapraszam http://jennymargaretfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Warszawy mi daleko, ale mam tam znajomych i słyszałam, że Praga sieje strach. Mnie to zawsze intrygowało, więc dziękuję za przedstawienie odrobiny Pragi z kobiecego punktu widzenia :)
    Pozdrawiam!

    http://vieelegante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja :) Wasze stylizacje idealnie współgrają z otoczeniem
    bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. do warszawy raczej nie wpadnę za prędko;p mieszkam w DE. Bardzo mi się u Ciebie spodobało. Będę wpadać:) Dzięki, że mnie odwiedziłaś;p pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o Pradze się słyszy mało dobrego:) ale sesja bardzo sympatyczna:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...