sobota, 24 listopada 2012

Czarna.Mała.Torebka.




Torebki. Uwielbiam :-) mało powiedziane,jak umrę chcę trafić do raju gdzie będę same torebki i butki. Wybierając, kupując torebkę muszę poczuć to "coś" torebka musi mnie uwieść, zachwycić,rączką, wzorem, kolorem czymkolwiek ale to musi być emocja o której długo nie mogę zapomnieć. Wszystkie moje torebki miały to czego szukałam:-)
Dziś o czarnej torebce, takiej z lat 50 tych jak nosiła Grace Kelly. Czarna torebka to dla mnie symbol elegancji, wdzięku i uroku pasuje praktycznie do wszystkiego:-) w stylu klasycznym to najlepiej retro a jak retro to lata 50 najlepiej jak taka torebka jest właśnie z tego okresu albo przynajmniej "udaje" wiekową. Jedna z moich torebek czarnych została mi sprezentowana przez moją ukochaną babcię,ma grubo kilkadziesiąt lat, skórzana a w środku śliczna choć lekko już zniszczona czerwona podszewka- już wiem z czym może się kojarzyć ten kolor podszewki, ale o tym dziele sztuki innym razem.
Moja babcina torebka służy mi już z 10 lat i mam nadzieję na więcej lat razem, dbam o nią uwaga- smarując kremem nivea a potem dokładnie wycieram papierowym ręcznikiem nie wiem czy to dobry sposób ale na moją torebkę działa:-)




a, ostatni mój zakup to istny hit cenowy. Kwota 5 zł.Upolowałam ją w jednym z sklepów z używaną odzieżą, w stanie praktycznie idealnym,tym razem lakierowana skórka z misternym eleganckim zapięciem. Panie które ze mną stały przy koszyku z torebkami nie dostrzegły jej wartości i urody, wybierając bardziej ekstawaganckie wzory i kolory w stylu zdecydowanie nie moim. A ja upolowałam to cudo i mam zamiar nosić ją do sukienek w stylu lat 50 i rozkloszowanych spódnic, najlepiej czarno-białych tak jak na to zasługuje elegancko i z klasą. A Panią polecam na zimowe popołudnie poszperanie w szafie babci, mamy lub w pobliskich lumpeksach -nigdy nie wiadomo co może się odkryć :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...