wtorek, 21 kwietnia 2015

Cebulka Wiosenna.


Szanowni Państwo, ja po ostatnich kilku dniach mam tylko jedno pytanie:
Gdzie ta wiosna?
 Zimny wiatr, brak słońca, i jak dla mnie bardzo niska temperatura (-: szczerze powiedziawszy marznę z zimna (-:
Dlatego też jesienne ubieranie na cebulkę, wybieram i tej wiosny.
Czerwona sukienka, która tym razem posłużyła jako spódniczka, szary, ciepły sweter, kozaki - jak na pantofle dla mnie jeszcze nie jest ten czas, skórzana kurtka oraz uśmiech jak tylko choć na parę minut wyjrzało słonko :-)
ps. w zanadrzu był płaszcz, szalik i rękawiczki.

Dobrego dnia :-)



Mam na sobie:
kolczyki/earrings - Laneve
sukienka/dress - Butik Brigitte
sweter/sweater -ASOS
buty/shoes - Ajfshoes
kurtka/jacket - Mango
torebka/bag - ASOS




Muszka z czółkami vel Sen Pszczoły :-)















6 komentarzy:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...