niedziela, 12 kwietnia 2015

Look in April.


Wiem, że się powtarzam, ale jestem naprawdę szczęśliwa, że mamy nareszcie wiosnę :-)
Co prawda cytując Mirande Priestle z filmu Diabeł ubiera się u Prady - kwiaty na wiosnę, są mało odkrywcze - to jednak spódnica w kwiaty według mnie w 100 % oddaje klimat wiosenny. 
Do niej biała koszula, czerwone szpilki, piękna torebka i dłuższy żakiet.
Dobry, ciepły dzień to jest to co lubię najbardziej.
Dziś w planach spacer relaksujący, a za parę dni wskakuję na rower, zapowiada się dobry czas.
Udanej niedzieli dla Was :-)



Mam na sobie:
spódnica/skirt - Bonjour and Kiss
buty/shoes - Deichmann
torebka/bag - ASOS
koszula/shirt - H&M
 żakiet/jacket  - Handmade








































8 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, mega kobieco <3
    bardzo śliczne szpileczki <3
    pogoda rzeczywiście jest przepiekna, aż chce się wyjśc na dwór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja uwage w tej stylizacji bardziej przyciągają szpileczki i śliczna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka torba, do której wszystko można 'wrzucić' no bo przecież wszystko jest nam potrzebne! ;)

    www.allnnothing.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się skojarzyło ta sesja negatywnie... mam na myśli drogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie było by idealnie gdybyś dobrała białą bluzeczkę bez kieszonek i bez guzików lub guziki białe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...