sobota, 4 kwietnia 2015

Desperate I need a spring.


Przyznam się szczerze, że tą spódnicę w kolorze pudrowego różu kupiłam dawno temu na wyprzedaży.
Kupiłam i razem z metkami bezpiecznie schowałam do szafy.
Czekając na czas, i moją venę, aby ją założyć.
Vena nadeszła, ale niestety zima wróciła i czas ten zaczął się wydłużać.
Jednak dziś uznałam, że już nie mogę dłużej czekać :-)
Nieśmiało wychodzące zza chmur słońce, topniejący śnieg i wreszcie cieplejsze powietrze pozwoliło mi założyć neonową koszulkę, pudrową spódniczkę, jeansową kurtkę i wygodne, urocze szpilki od Guepardo.

Moi Drodzy ciepłych, spokojnych Świąt z DUŻĄ ilością słońca Wam życzę :-) 




Mam na sobie :
buty/shoes - Guepardo

 
spódnica/skirt - Orsay
koszulka/T-shirt - Answear
kurtka/jacket - Gapa Fashion
naszyjnik/necklace - Sklep Szafa
torebka/bag - Parfois
 
















makijaż - Pani Ewelinka - dziękuję Ewelinko.















11 komentarzy:

  1. Super blog i rewelacyjny post. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zozolekk bardzo się cieszę, że Ci się podoba - zapraszam jak najczęściej :-)

      Usuń
  2. A mi wpadły w oko bluzka i naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) naszyjnik uwielbiam - nie dość że kosztował 10 zł to jeszcze jest bardzo efektowny :-)
      pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetna stylizacja! Tą bluzeczkę bym skradła, a co do spódnicy u mnie w szafie nigdy nie były mile widziane, ale u innych bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martina może się skusisz - nigdy nie wiadomo, może Ci się spodoba :-) pozdrawiam.

      Usuń
  4. lubie plisowanki, Twoja też mi się podoba!
    buźka
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...