piątek, 6 września 2013

Lady in Red.


Sukienka Czerwona.
Czerwona Sukienka.
Absolutny Must Have w szafie każdej z nas, tak jak i mała czarna czy biała.
Moją czerwoną sukienkę zestawiłam tym razem z ostrymi butami z ćwiekami i Muszką :-) 
Muszkę dostałam od Pana jednego, za co dziękuję.
Wiadomo przecież Muszka dla Muszki :-))))
Surowy klimat miasta, tory, magazyny i elegancka czerwona sukienka czuć sprzeczność, która jednak się przyciąga.















Publiczna toaleta zwana popularnie toi toiem nie chciała się usunąć z planu kadrowego więc została wplątana w designem fotografii.
 










Mam na sobie:
sukienka/dress -Kasia Zapała 
buty/shoes -Deichmann
torebka/bag- prezent świąteczny
kolczyki/earrings- DIVA
Muszka/Fly -prezent
















MUSZKA :-))





15 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz
    uwielbiam czerwone sukienki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    PIEKNIE WYGLADASZ!! Bardzo klasycznie i seksownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszka,ale z Ciebie gorąca sztuka.Wyglądasz bosko!!!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takową zakupiłam po raz pierwszy w życiu rok temu :) ale takiej kokardy to jeszcze mi brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta opaska z kokardą daje dużooo wdzięku całej stylizacji :) Super, pozdrawiam

    http://kweso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. opaska jest przeurocza:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Opaska to Muszka jednego Pana Młodego:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiaku wyglądasz jak milion dolców!! kolorystyka świetna i te buty, wrrrrr :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW just what I was looking for. Came here by searching for quest bars

    OdpowiedzUsuń
  11. My brother recommended I might like this website.
    He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine simply how much time
    I had spent for this info! Thanks!

    Here is my homepage ... tender dating site free

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...