środa, 19 sierpnia 2015

Burgundy and plum inspiration in yellow shades.

Mam fazy kolorystyczne  :-)
Jeszcze nie dawno uwielbiałam połączenie szarego z bladym różem, a teraz zachwyca mnie żółty z kolorem bordowym albo śliwkowym.
Bordowy czy śliwkowy są dla mnie eleganckie, szlachetne i bardzo smakowite, natomiast żółty dodaje mi energii, słońca i ciepła.
Ponieważ niestety mamy już drugą połowę sierpnia, co oznacza, że jesień już macha do nas z daleka, dlatego też moim zdaniem właśnie bordo czy śliwka idealnie wpiszą się w nową porę roku, a soczysty żółty nadal nie pozwoli, aby zbliżające się dni były szare i smutne.
Dlatego też poniżej moje propozycje na połączenie tych kolorów, może któryś z tych zestawów przypadnie Wam do gustu i zainspiruje do nowych stylizacji :-) 



Zestaw nr 1


1. Kolczyki - Laneve 2. spódnica - OASAP , 3. Koszulka - Zalando, 4. Torebka - Orsonero 5. - Szpilki - Gianmarko 

Zestaw nr 2 


1. Kolczyki - Laneve 2.Bluzka - Zalando 3. Szorty - OASAP 4.Buty - Obuwie Kati, 5.Torebka - Sklep Torebki


 Zestaw nr 3



1. Okulary - Zalando, 2.Sukienka - Zalando, 3. Naszyjnik - Laneve , 4.Torebka -Torebki Skórzane, 5. Szpilki - Clabaro,



Zestaw nr 4


1. Bransoletka - Laneve, 2. Kombinezon - Zalando, 3. Okulary - Zalando, 4. Szpilki - Mk Shoes, 5. Torebka - Alima


Zestaw nr 5

  
1. Kolczyki - Tarragon Art, 2. Sukienka - Zalando, 3. Bransoletka - Tarragon Art, 4. Szpilki - Clabaro, 5. Torebka - Alima

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny zestaw. Kolczyki sa cudowne. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/czern-i-biel.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka <3 Kolor burgund kojarzy mi się z jesienią, ale można łączyć latem z innymi kolorami i jak pięknie wychodzi zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...