czwartek, 18 grudnia 2014

KOSMETYCZNE NOWOŚCI OD SORAYA.

Dawno nie było, więc dziś jest, przegląd moich nowości kosmetycznych.
Tym razem testowałam kosmetyki Soraya.

Pielęgnacyjny Krem Nawilżający


Cel - nawilżyć cerę. Efekt - zadanie wykonane.
Nie wiem dlaczego, ale ostatnio drażnią mnie kosmetyki, które mają sztuczny kwiatowy czy owocowy zapach, dlatego też bardzo ucieszyłam się, że krem SORAYA jest prawie bezzapachowy, poza tym dobrze się wchłania i współgra z podkładem.
Delikatny, odświeżający, nie podrażnia i nie uczula. Dla mnie w sam raz :-)
 
 
Delikatny Płyn Micelarny
 
 
Niestety oczy mam bardzo wrażliwe, nie mogę używać wielu tuszy do rzęs, bo łzawię, tak samo jest z płynami do demakijażu oczu.
Dlatego też chyba najbardziej bałam się przetestować ten kosmetyk. 
Nauczona doświadczeniem, czerwonych, załzawionych oczu z drżącą ręką zabrałam się za zmywanie makijażu i .. super, nic nie szczypie, nie boli, skóra nie jest czerwona ani wysuszona, a po makijażu ani śladu. Od kilku tygodni mój ulubiony kosmetyk:-)
 
Balsam do ciała Wyszczuplanie i Ujędrnianie
 
 
Wiadomo marzeniem każdej z nas jest - jest piękne, gładkie i jędrne ciało - najlepiej oczywiście by było bez żadnego wysiłku, ale niestety chyba tak się nie da :-)
Lubię wszystkie kosmetyki, które mają w sobie - słowa ujędrnianie i brązujące.
BODY DIET24 stosuję raz dziennie, rano po prysznicu, dodam jeszcze, że codziennie staram się zrobić ok 20 brzuszków (fakt może nie wiele, ale wychodzę z założenia, że lepiej mało niż nic). Efekt - większe wcięcie w tali, i mocno ujędrniony brzuch :-)
Plan - używać dalej :-)
 
 Podkład EXPERT MATT
 

Tak jak napisane na opakowaniu tak jest.
Przede wszystkim zachwyt, bo podkład idealnie pokrywa twarz i wszelkie niedoskonałości cery.
Przyznam się szczerze, że po nałożeniu tego podkładu nie trzeba już stosować, żadnego pudru, no chyba, że do wykończenia makijażu.
Szybko się wchłania, kolor idealny, nie ściera się i nie robi "grudek".

Płyn Micelarny ultra oczyszczający


Napiszę tak - plus za brak parabenów, odświeżający zapach, i efekt odświeżenia.
Faktem jest jednak, że ja wolę jak w toniku jest odrobina alkoholu, bo wydaje mi się, że wtedy cera jest lepiej oczyszczona, ale to moje subiektywne odczucie.
Dlatego też ten płyn stosuję raczej rano po umyciu twarzy przed nałożeniem kremu jako delikatne odświeżenie cery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...