sobota, 15 kwietnia 2017

I'm every woman


Cokolwiek chcesz
Cokolwiek potrzebujesz
Wszystko co chcesz żeby było zrobione kochanie
Zrobię to naturalnie
Ponieważ jestem każdą kobietą
To wszystko jest we mnie
To wszystko jest we mnie

Jestem każdą kobietą
To wszystko jest we mnie
Wszystko co chcesz żeby było zrobione kochanie
Zrobie to naturalnie

Jestem każdą kobietą
To wszystko jest we mnie
Mogę czytać twoje myśli właśnie teraz 
Każde od A do Z

Mogę rzucić zaklęciem
Zobaczyć, czego nie możesz powiedzieć
Zmieszać specjalną miksturę
Wzbudzić ogień w Tobie
Za każdym razem kiedy czujesz zagrożenie lub strach
Wtedy natychmiast
Pojawię się...

Mogę wyczuć twoje potrzeby
Jak deszcz spadający na nasiona
Mogę ułożyć rym
Z zakłopotania w twoim umyśle
I kiedy to sprowadza się do jakiegoś małego przebłysku miłości
Mam to mam to mam to mam to kochanie ponieważ...


***

Czasami zaświeci słońce, czasami zawieje ciepły wiatr, pojawia się więc już nieśmiała chęć i myśl na porzucenie płaszczy, kurtek, tego co zakrywa.
Tak jak dziś.
Koronkowy, czarny kombinezon, marynarka i szpilki pasują mi na dobry dzień, pasują mi na kwiecień.

Dobrych słonecznych Świąt Wielkanocnych.
Spokojnych i zdrowych.



Mam na sobie:
marynarka/jacket - Reserved
kombinezon/women suit - New Look
buty/shoes- Reserved
torebka/bag - Parfois
kolczyki/earrings - Zielony Kot




















































4 komentarze:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...