poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Modowe zakupy wiosenne.

Potrzeba chwili.
Zmiana pory roku.
Na poprawę nastroju.
Bo pustka w szafie, bo deszcz pada,a może zaświeciło słońce,a z tej okazji nie mamy co na siebie włożyć.
Być może potrzeba spowodowana zmianą rozmiaru garderoby na mniejszy albo na większy.
Fakt jest taki, że zakupy raz na jakiś czas jeszcze żadnej kobiecie nie zepsuły humoru, nie zaszkodziły ani nie były jakimś nie miłym doświadczeniem.
Sama lubię i jako sport uprawiam.
Dokładnie rzecz biorąc poluję.
Na okazje, promocje, weekendy rabatowe, kupony, słowem wszystko co pozwoli mi się cieszyć upragnionymi rzeczami w niskiej i korzystnej dla mnie cenie.
Tej wiosny jak zauważyliście na Instagramie Muszki moje zakupy zdominowały buty, których uważam, że nigdy dość i każda para powoduje nie tylko uśmiech na mojej twarzy, ale i świadomość, że czasami mimo smutków czy trudności, lepiej spacerować po tym świecie w ładnych i wygodnych butach.
Mimo, że jeszcze parę modeli chodzi mi po głowie, moje myśli zajmują też boskie torebki których tyczy się ta sama zasada co bucików, że ich ilość nigdy nie jest wystarczająca oraz wszelkiej maści inne części garderoby.
Pasujące do tych elementów które już mam i z którymi na nowo mogę ciekawie je połączyć tworząc całkiem inne i ładne dla mnie zestawy.
Ważne żeby nie było nudno.
W końcu moda to zabawa, a w życiu trzeba się bawić i mieć jakieś radości.
Tak więc na fali mojego uzupełniania garderoby przygotowałam 5 zestawów które być może Wam się spodobają i zainspirują do stworzenia nowych, ciekawych i wiosennych looków:-)


Zestaw nr 1



1.Torebka pikowana - Sklep-torebki, 2.Koszula -Zalando, 3. Spódnica -Zalando, 4.Botki - Wojas, 5.Kurtka skórzana - Mango

Zestaw nr 2 





1. Okulary - Zalando2.Spódnica - Zalando , 3.Sweter -Zalando, 4.Torebka różowa - Sklep-torebki, 5. Szpilki - eobuwie/Carinii


Zestaw nr 3


1. Torebka błękitna - Sklep-torebki, 2.Płaszcz - Zalando, 3. Koszula - Zalando, 4. Spodnie -Zalando, 5. Botki - eobuwie/Carinii

Zestaw nr 4


1. Kolczyki - Zalando , 2. Sukienka - Zalando, 3. Kurtka - Zalando, 4.Szpilki - eobuwie/Baldaccini, 5.Torebka- New Look


Zestaw nr 5



1. Okulary - Zalando, 2.Spodnie - Zalando, 3. Bluzka - Zalando, 4. Szpilki - eobuwie/Solo Femme, 5. Torebka - Zalando

4 komentarze:

  1. Drugi zestaw jest świetny:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 :) 3 niby też fajny, ale za dużo kolorów... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw nr4 najbardziej kobiecy, idealny dla mnie:)
    Zapraszm do mnie http://paniteesterka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw numer 4 to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...