piątek, 15 listopada 2013

grunge w kamienicy :-)


Są dni, kiedy ze względów nastrojowych,zdrowotnych,czy pogodowych nie mam ochoty zakładać ani sukienki ani spódnicy,wtedy wybieram najprostszy, najszybszy zestaw ubraniowy- jeansy i biała koszulka.
Do tego wystarczy dobrać żakiet, żeby było bardziej elegancko, czarne szpilki i pudełkową, granatową, lakierowaną torebkę :-)
Jako ozdoby- czarne, długie korale, czapka na głowę i okulary słoneczne.
Prosto i wygodnie.







Mam na sobie:
marynarka/jacket - Orsay
spodnie/pants- Big Star
buty/shoes- Dee Zee
bluzka/tshirt - Orsay
 torebka/bag- Parafois
naszyjnik/necklace - Bijou Brigitte














15 komentarzy:

  1. Piękna marynarka :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Agnieszko!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba:-)
    W moim stylu i bardzo na czasie!
    Pozdrawiam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiaku mega zgrabnie wyglądasz :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny żakiet i czapa :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna marynarka!
    ja też ponad wszystko cenie sobie wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna marynarka i torebeczka :)
    Świetny blog i zapraszam też do mnie ;)

    Obserwujemy?

    Pozdrawiam Cię serdecznie,

    http://cocomaid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wolę wygodne niekrępujące ubrania, dlatego Twój zestaw przypadł mi również do gustu. Tylko znając siebie, na pewno szpilki wymieniłabym na coś łatwiejszego do śmigania. Nie dlatego, że mam coś przeciwko szpilkom - po prostu mam zaczątki uroczych halluksów, niestety!

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że się zestaw podoba :-) co do marynarki to upolowałam ją za 70 zł na zimowych przecenach więc tym bardziej ją lubię :-)
    Gaja ja czasami tez wolę sportowe butki, bo szybciej i wygodnie biegać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny żakiet. Bardzo mi się podoba!!!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torebka.
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za wizytę i miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję bardzo dobrej stylizacji!! zapraszam do http://ellmode.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...