niedziela, 28 kwietnia 2019

Spragniony.


Spragniony - Kamil Bednarek & Igor Herbut

Spragniony oddechu
Znużony snem
W niebezpiecznym pośpiechu
Szukam cię

Spragniony oddechu
Znużony snem
W niebezpiecznym pośpiechu
Czuję cię

Jak spragniony snu
Powoli zmierzam do granic
Znoszących mój ból
Mimo że jesteś tu

Jak spragniony snu
Powoli zmierzam do granic
Znoszących mój ból
Mimo że jesteś tu
Ten świat oszalał

Spragniony oddechu
Znużony snem
W niebezpiecznym pośpiechu
Szukam cię

Spragniony oddechu
Znużony snem
W niebezpiecznym pośpiechu
Kocham cię

Jak spragniony snu
Powoli zmierzam do granic
Znoszących mój ból
Mimo, że jesteś tu

Jak spragniony snu
Powoli zmierzam do granic
Znoszących mój ból
Mimo że jesteś tu
Ten świat oszalał

Jak spragniony snu
Powoli zmierzam do granic
Znoszących mój ból
Mimo, że jesteś tu

Jak spragniony snu
Powoli zmierzam do granic
Znoszących mój ból
Mimo że jesteś tu
Ten świat oszalał 
 
***
Szczerze powiedziawszy nie wiem kiedy przyszedł ten kwiecień, a tu już za chwilę mój ukochany maj :-)
Pogoda co prawda nie rozpieszcza i jak na razie bardziej zimno niż ciepło, słońce w deficycie, a jednak czuć nowe.
Nowe w każdym aspekcie.
Intensywny czas był, jest i jeszcze pewnie długo będzie. 
Nowe, nieznane, ale i dobre.
Oby tak dalej bez deszczowych czy pochmurnych dni. 
 
 
Mam na sobie:
sukienka/dress - ASOS
buty/shoes - eobuwie
kolczyki/earrings - H&M
torebka/bag - Paulina Schaedel



























1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...