wtorek, 15 października 2013

Spadające liście :-)


Ciepła jesień.
Spadające kolorowe liście z drzew, słońce  i ciepły, świeży wiatr - tak, zdecydowanie taką jesień lubię :-)
Taka pogoda mogła by być jak dla mnie do 22 grudnia, potem 6 dni śniegu i znowu taka piękna słoneczna pogoda.
Korzystając z takiej pięknej weekendowej pogody postanowiłam przedstawić Wam jedną z może prostych, ale wygodnych stylizacji na co dzień.
 

















Mam na sobie:
bluzka/ blouse - Orsay
sweter/sweater- Troll
spodnie/pants -Orsay
buty/shoes- Deezee
torebka/bag- answear.com







10 komentarzy:

  1. Muszka, Twój outfit mnie dziś zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do koleżanki powyżej.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Liście jesienne są piękne- szkoda, że tak mało ciepłych i słonecznych jesiennych dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wczoraj pogoda była koszmarna na szczęście dzisiaj mamy już słoneczko na niebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw. uwielbiam takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Wyglądasz w nim świetnie :) Wszystko jest idealnie dobrane :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mojego bloga :) Właśnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać dowolnie wybraną sukienkę (http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/10/win-stylish-dresses-giveaway.html)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Bardzo dziękuję i z przyjemnością zaglądam do Ciebie :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...