środa, 25 kwietnia 2018

Maj.


Varius Manx - Maj

Pomogło mi,
Bo szybko zapomniałam
A tych mroźnych dni nie chcę już
Uległam znów nic w zamian nie dostałam
Ty znów dałeś mi tylko lód

I wtedy przyszedł maj
Zamieszał w moim sercu
Zgubiłam cały żal
Poczułam co to szczęście
Tylko szczęście
Całe szczęście
Tylko szczęście

Tracisz mój czas
Rozmieniasz go na drobne
Bo nie łączy nas teraz nic
I kilka dni, każde z nas osobno
A ja już wiem
Jak chcę żyć

Bo wreszcie przyszedł maj
Zrobiło się gorąco
Ktoś teraz o mnie dba
Przeszłość upiłam słońcem
Tylko słońcem
Całym słońcem
Tylko słońcem


***

Może jeszcze nie maj w kalendarzu, ale na pewno na zewnątrz. Moje ukochane bzy już kuszą swoimi kolorami i boskim zapachem, konwalie idą krok tuż za nimi.
Jest cudownie i pięknie.
Inne sprawy są. Obok.Blisko.I tylko marzyć, żeby wszystko poszło dobrze i zgodnie z planem...

Kolory optymistyczne tym razem miałam na sobie.
Gra w zielone z żółtym.
Mi się tak podoba więc sobie gram.


Mam na sobie:

kolczyki/earrings - H&M
bluzka/blouse - New Look
spódnica/skirt - uczycie Pani Krysia - projekt mój :-)
buty/shoes - eobuwie
torebka/bag - eobuwie  

























3 komentarze:

  1. Ci się to naprawdę nie gryzie? Może dobierz czarny winylowy pasek. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  2. To połączenie kolorów naprawdę fajnie wyszło ! :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie. Jak dla mnie idealne nawet i na czerwcowe gorące dni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...