sobota, 14 października 2017

Earned It.


The Weeknd - Earned It

You make it look like it’s magic
Cause I see nobody, nobody but you, you, you
I'm never confused
Hey, hey
I'm so used to being used

So I love when you call unexpected
Cause I hate when the moment's expected
So I'm a care for you, you, you
I'm a care for you, you, you, you, yeah

Cause girl you're perfect
You're always worth it
And you deserve it
The way you work it
Cause girl you earned it
Girl you earned it

You know our love would be tragic
So you don't pay it, don't pay it no mind
We live with no lies
Hey, hey
You're my favorite kind of night

So I love when you call unexpected
Cause I hate when the moment's expected
So I'm a care for you, you, you
I'm a care for you, you, you, you, yeah

Cause girl you're perfect
You're always worth it
And you deserve it
The way you work it
Cause girl you earned it
Girl you earned it

On that lonely night
We said it wouldn't be love
But we felt the rush
It made us believe it was only us
Convinced we were broken inside, inside

Cause girl you're perfect
You're always worth it
And you deserve it
The way you work it
Cause girl you earned it
Girl you earned it 


***
Lubię niespodzianki. 
Umilają dzień, dają uśmiech, pokazują, że życie może zaskakiwać pozytywnie.
Dobrze, że są.
Szary dzień, monotonia, przewidywalność potrzeba więc czasami różowej iskry która da nadzieję.  

Namówiona zostałam. Przez jednego Pana.
Na zakup tego kombinezonu.Jeansowego z Lidla z kolekcji Heidi Klum.
Sugestia była, że będzie mi pasował i że będzie mi w nim ładnie.
Zaryzykowałam i kupiłam. Pierwszy raz ubranie z Lidla. Konieczne były małe poprawki krawieckie, żeby do mnie w 100 % pasował, ale udało się i mam.
Podoba mi się :) dobrze, że Pana posłuchałam.
Wygodny i pasuje mi.
Śliwkowe szpilki, czerwony płaszcz i wężowa torebka dopełniły mój strój.
Piękny słoneczny, jesienny dzień był bardzo udany.


Mam na sobie:
kombinezon/women's suits -Lidl
torebka/bag - Guess
buty/shoes - allegro
płaszcz/coat -Konik Morski
 




























































3 komentarze:

  1. Kasiu, ślicznie wyglądasz. Bardzo fajnie kombinezon komponuje się z czerwienią. Ten Pan chyba zna się na modzie. Pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...