poniedziałek, 15 czerwca 2015

Hot day.


Takie dni jak wczorajszy należą do kategorii moich ulubionych.
Ponad 30 stopni, gorące słońce, błękitne niebo, relaks, spacer, pyszne jedzonko z grilla, lody, truskawki i opalanie.
Niestety dziś aura zmieniła się o 180 stopni, deszcz, zimno i mglisto.
Dlatego też z ogromną przyjemnością pokazuję Wam mój wczorajszy strój i moją radość z pięknej pogody.

Ps. Siniak na lewej nodze jest niestety prawdziwy, i jest kolejnym dowodem na to, że BLOG MUSZKA jest wolny od photoshopu :-)



Mam na sobie: 
naszyjnik/earrings - Tarragon Art
koszulka/T-shirt - Stradivarius
buty/shoes - Stradivarius
spódnica/skirt - S.Moriss
torebka/bag - Alison bag

lakier do paznokci - RIMMEL LONDON






























11 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik i buciki:) ja też mam siniaki na nogach i nie wiem czemu latem gdy się dosłania nogi mam ich po kilka sztuk a zimą mniej ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka dziękuję :-) no niestety ja miałam niezbyt miłe spotkanie z bramką i siniak -krwiak zagościł na mojej nodze.

      Usuń
  2. Fajna spódnica:-)
    Bużka
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba szpilki w tym kolorze wpisze sobie na moją liste must have, bo prezentują się wybitnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) te akurat kupione parę lat temu za całe 49 zł :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...