sobota, 12 października 2013

KONKURS WYGRAJ KSIĄŻKĘ "Jackie czy Marilyn?"


Dziś nowość pierwszy konkurs na blogu MUSZKA :-)
Do wygrania jest ciekawa książka pt: "Jackie czy Marilyn?" - Ponadczasowe Lekcje Stylu. 
Książka przedstawia styl najsłynniejszej blondynki świata kontra styl najsłynniejszej pierwszej Damy świata.

Zasady konkursu są proste, aby wziąć udział należy:

 
1. Polubić fanpage MUSZKI na Facebooku


2. Udostępnić zdjęcie konkursowe na Facebooku i w komentarzu pod zdjęciem napisać swój adres email 


3. Miło mi będzie jak dodacie mój blog do obserwowanych :-) (nieobowiązkowe)

Konkurs trwa od 12.10.2013r. do 18.10.2013r. do godziny 22.00.

UWAGA!!!
nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski




POWODZENIA :-)

2 komentarze:

  1. A kto wygra????????

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej masz śliczneeeego bloga! <3
    Zostanę tu do końcaaa!!
    obserwuje!!!<3
    Bardzo cię proszę, jeśli masz czas to zobacz mojego bloga, bo ja uwielbiam TWOJEGO!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...