środa, 16 października 2013

Dla każdego coś zdrowego.

Każdy z nas chce korzystać z życia i cieszyć się nim jak najdłużej. Wiadomo, że dzisiejszy styl życia temu nie sprzyja. Jedzenie w biegu, pośpiech i stres nie służą nam. Ostatnio w programie porannym usłyszałam, że jeszcze 10 lat temu byliśmy daleko za Europą Zachodnią, jeżeli chodzi o problem otyłości. Obecnie doganiamy światową czołówkę.  Nie zwracamy uwagi na to co jemy i jak jemy. Dzisiaj przedstawię Wam produkty, które sprawią, że dożyję 100 lat :), będę  wiecznie młoda i piękna.
A tak na serio, to pokażę, co warto dołączać do naszej codziennej diety. 

Owoc granatu to źródło witaminy C, B3, potasu, błonnika i białka. Jego spożycie dobroczynnie wpływa na serce, obniża ciśnienie krwi oraz spowalnia procesy starzenia.  



Sok z noni. Podobno Miranda Kerr pija regularnie. Smak okropny, ale bogactwo składników i obietnica producentów działa cuda. Mam się nie przeziębiać, mieć ładniejszą cerę i włosy.



Aronia zawiera duże ilości witamin C, B1, B2, B6, E, składników mineralnych, antyutleniaczy i mikroelementów. Jest też jedynym tak doskonałym źródłem witaminy PP. Jej owoce mają także działanie odżywcze i antytoksyczne.


Sok z aloesu. Aloes posiada właściwości chroniące ścianki żołądka i dwunastnicy przed działaniem kwasu solnego. Leczy  zaburzenia pracy jelit i zaburzenia wchłaniania. Powoduje, że lepiej przyswajamy wartościowe składniki pokarmów, a pozbywamy się toksyn. Jest w stanie także przynieść ulgę w alergiach pokarmowych. Dodatkowo wspomaga działanie wątroby.



Pyłek pszczeli. Tutaj również mamy bogactwo witamin, składników mineralnych, białka, kwasów tłuszczowych. Działa antydepresyjnie, odżywczo, odtruwająco.


8 komentarzy:

  1. Sok z noni nie próbowałam nigdy, a naczytałam się wiele dobrego :-) jaka jest cena tego cuda?

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się że trzy butelki kosztowały ok. 170 zł:) pewna nie jestem narzazie kończę pierwszą i czekam na cuda :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się co do soku z noni - okropny ;p, ale skoro Miranda Kerr poleca, musiałam spróbować!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak Miranda wymiata. Piękna kobieta.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się zmienić nawyki żywieniowe i wprowadzić do diety więcej zdrowych produktów więc wszystkie wymienione przez Ciebie zagoszczą od dzisiaj w mojej diecie :) A gdzie mogę kupić magiczny sok Mirandy Kerr ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.doz.pl/leki/p3285-Noni-Vita

      to jest link do sklepu z którego nabyłam sok.

      pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny blog i naprawde super się go czyta ! Będę tu wpadać cześciej ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę tym samym ! :*
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...