sobota, 28 września 2013

Green Dominates :-)


Przyznaję się, lubię kolor zielony :-)
Co zabawne jeszcze parę lat temu w ogóle nie brałam pod uwagę tego koloru jak element stroju, a co dopiero jako główny motyw stylizacji.
Na szczęście z każdym sezonem otwieram się na nowe fasony, a także kolory tak więc i kolor zielony w końcu dostał swoją szansę.
Sukienkę, którą Wam prezentuję zakupiłam jakiś czas temu na ASOS i od razu stałą się jedną z moich ulubionych, wygodna, ładna i co najważniejsze z niemnącego się materiału co dla mnie przy zakupie ubrań jest niezmiernie ważne, gdyż bardzo nie lubię prasować.
Jako dodatki posłużyły buty, zakupione w dawnych halach kupieckich, na początku jawiące mi się jako ładne, ale nie praktyczne i nie wygodne. 
Co, po pierwszym założeniu, okazało się zupełną nieprawdą :-)
Nie dość że wygodne to jeszcze zwracające uwagę.
Granatowa kopertówka, ramoneska i kolczyki dopełniły całości. 
Jak Wam się podoba taki strój? 








Mam na sobie:
sukienka/dress - ASOS
buty/shoes - HK
kurtka/jacket - ORSAY
 kolczyki/earrings - DIVA
 














7 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie. Ja też jestem wielbicielką zielonego koloru, a także niebieskiego ( torebka).

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna sukieneczka! sliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo. Widziałam na ASOS, że znowu się pojawiła te sukienka w sprzedaży :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, ale to bardzo piękna sukienka! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje ci zielen :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...