wtorek, 24 września 2013

green autumn.


Jesień oficjalnie już jest.
I w kalendarzu i za oknem niestety.
Ja łapiąc promienie słońca między kroplami deszczu chciałabym Wam zaprezentować propozycję na jesienny spacer według pomysłu mojej mamy :-)
Motyw kwiatowy nie mogąc jeszcze odejść na dno szafy, został połączony z ciemnymi spodniami i energetyzującym zielonym żakietem.
Żakiet własność mojej mamy został zakupiony ponad dekadę temu jako ówczesny hit modowy, potem wiele lat przewisiał w garderobie czekając na swoje nowe życie, które nareszcie dostał.
Bo, jak to w modzie bywa co jakiś czas trendy powracają, więc warto czasem ukochane ubrania schować do czasu powrotu danego stylu. 
Jak Wam się podoba taki strój?









 




Mam na sobie:
żakiet/ jacket - vintage
spodnie/ pants -Orsay
bluzka/ blouse -vintage
buty/ shoes - CCC
torebka/ bag -sklep w Brukseli
kolczyki/ earrings - Bijou Brigitte








 




9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię połączenie zieleni i granatu albo niebieskiego. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakim bazarze kupujesz te " cuda".?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z pewnością na fajniejszym bazarze niż twój.

      mam nadzieje, że lepiej Ci się zrobiło. Jadu trochę ubyło.

      Usuń
  3. Kasiu, fajne połaczenie:-) Najbardziej podoba mi się żakiet.
    I w ogóle tak słonecznie wyglądasz.Aż miło popatrzeć.
    Pozdrawiam.
    Trzymajcie tak dalej dziewczyny.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kwiatowej bluzki i zielonego żakietu.Całość bardzo interesująca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny Blog !
    Zapraszam do mnie !
    juuly-jullu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie kolorów, które bardzo, bardzo lubię...Śliczna modelka, efekt końcowy - spektakularny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję wszystkim za bardzo miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...