sobota, 4 stycznia 2014

Paris :-)



 Parę lat temu miałam ogromne szczęście pomieszkać chwilkę w Paryżu :-)
Mieście, w którym jestem totalnie zakochana i jeśli miałabym możliwości byłabym tam co najmniej raz w miesiącu przez tydzień.
 Dlatego dziś zabieram Was do mojego Paryża.
Miłego spaceru :-)

Zaczynamy od Wieży Eiffla :-)





wjeżdżamy windą na górę i rozkoszujemy się widokiem











Spacer nad Sekwaną z pysznym pistacjowym, kalorycznym, słodkim makaronikiem zawsze jest udany :-)







dochodzimy do mojej ukochanej Katedry Notre Dame




kłódki miłości



Luwr




dość znany obraz :-) pod którym zawsze jest tłum turystów


Łuk Triumfalny
 jak na niego patrzę to czuję ogromną radość i siłę :-)











Pola Elizejskie i wspaniały sklep Cartier :-) zachwyci każdą z Nas :-)






Montmartre











Centrum Pompidou, Moulin Rouge






Nie mogę się doczekać kolejnej wizyty w Paryżu...

8 komentarzy:

  1. nigdy nie byłam jeszcze w Paryżu, ale jest to moje marzenie i mam nadzieję, że uda mi się je spełnić ;)
    cudne zdjęcia i wspaniała wycieczka po Paryżu wraz z Twoim postem

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MArcelka to Musisz koniecznie zawitać do tego miasta :-) będę trzymać kciuki, żebyś spełniła swoje marzenie.
      Pozdrawiam Katarzyna.

      Usuń
  2. DZIĘKUJĘ :-) zdjęć mam jeszcze chyba z 1000, ale wybrać musiałam kilka bo przecież zanudziłabym Was moim Paryżem :-)
    Pozdrawiam Katarzyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że mogłaś tam pomieszkać;) To równiez moje ukochane miasto, odwiedzam je co roku:)
    fajny blog, obserwuje:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miasto - chciałabym bardzo kiedyś je zwiedzić ;) Jeszcze nigdy tam nie była a warto byłoby je odwiedzić któregoś dnia ...
    Razem z mężem planujemy wybrać się tam z okazji naszej trzeciej rocznicy ślubu. Już nie mogę się doczekać na ten wyjazd.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...