czwartek, 14 maja 2015

Look in May.


Jak nastroje po niedzieli wyborczej?
Mój niestety średni.
Na szczęście wiosna w pełni :-)
Przyznam się szczerze, że już ponad tydzień regularnie codziennie przemierzam spacerkiem mniej więcej od 6 do 8 kilometrów, po takim spacerku i nastrój i sen lepszy.
W takich to budzących nadzieję okolicznościach przyrody zbieram tylko dobre emocje i wspomnienia.  





Mam na sobie:
 buty/ shoes - Gianmarko
sukienka/dress - OASAP
marynarka/jacket - ZARA
torebka/bag - Misdesign



































16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz:) ja poszłam zagłosować,ale nie miałam faworyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka dziękuję :-) ja również zagłosowałam bez entuzjazmu, ale oddałam głos.

      Usuń
  2. świetny look, naszyjnik skradł moje serce!!!!!!



    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia dziękuję :-) A naszyjnik kupiony parę lat temu na allegro, doceniony dopiero parę miesięcy temu.

      Usuń
  3. no piękna jestes :* i jeszcze ten Twój styl jest genialny ! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka świetnie ożywia zestaw! bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się zdjęcia, a stylizacja świetna sliczny żakiet i naszyjnik :)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, kolor marynarki i butów mi do siebie trochę nie pasuje... jednak wole, gdy przy czarnej sukience dodatki są w jednym kolorze. Ach, gdy ktoś robi Ci zdjęcia, gań, jeśli robi je lekko z góry (tak jak w tym przypadku) - to sprawi, że będą wyglądać bardziej profesjonalnie :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katrina sukienka pewnie jeszcze zagości na blogu w jasnej tonacji :-) a ja ostatnio szaleję z kolorami :-)pozdrawiam.

      Usuń
  7. piękne widoki i bardzo fajna stylizacja :) wpadła mi w oko zwłaszcza torebeczka.
    A bloga z chęcią dodaję do obserwowanych:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandra ja zakochana w maju uwielbiam jak przyroda budzi się do życia :-) pozdrawiam i zapraszam :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...