poniedziałek, 2 lutego 2015

Granatowa sukienka w zimowej scenerii.


Często oglądając magazyny czy strony internetowe poświęcone modzie, zwracałam uwagę na stylizacje prezentowane w kontrowersyjnych jak dla mnie warunkach pogodowych.
I tak, piękne płaszcz czy futra w lokalach, albo na palącej słońcem pustyni, natomiast stroje kąpielowe na czystym białym śniegu.
Podobało mi się, ale pojawiała się myśl - czy modelka nie piecze się z gorąca w tym płaszczu, albo nie zamarza z zimna w tym bikini na śniegu ?
Postanowiłam więc, że spróbuję i zaprezentuje się Wam w takiej sesji.
Piękna, granatowa, elegancka i niebanalna sukienka od Chanty, z dość głębokim dekoltem i falbanką, która jest jednocześnie trenem, plus kolorowy naszyjnik XXL, pomarańczowe szpilki i dwukolorowa torebka- mydelniczka.
Strój idealny na rodzinną uroczystość, wyjście do teatru czy na karnawałową imprezę.
 Czy było mi zimno?
Szczerze? na początku w ogóle, dopiero po kilku minutach jak wiatr zaczął mocniej wiać to pojawiła się na moich rękach gęsia skórka, ale sesja mi się spodobała i chętnie podobną powtórzę.
Okulary do zdjęć były niezbędne, biel śniegu plus promienie słoneczne skutecznie mnie niestety oślepiały.



Mam na sobie:

sukienka/dress - Chanty

okulary/ sunglasses - Dodateria
torebka/ bag - Parafois
buty/ shoes - Stradivarius











































16 komentarzy:

  1. Piękna sukienka, w głębokim granatowym kolorku! ;) Fantastycznie prezentuje się na tle zimowej scenerii! :)
    Pozdrawiam, miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madame-Lipstick dziękuję :-) również pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Też mam taką torebkę :)

    Pozdrawiam,

    http://coco-bebe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta - fajna nie? i tylko chyba 30 zł kosztowała z tego co pamiętam :-)
      pozdrawiam.

      Usuń
  3. sukienka śliczna :) ps. co za odwaga, ja bym zamarzła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati Pe też mi się podoba :-) szczerze przez pierwsze parę minut w ogóle nie czułam chłodu, ale im dłużej tym zimniej rzeczywiście było :-)

      Usuń
  4. Świetnie no i sceneria zimowa a naszyjnik genialny chcę takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka - naszyjnik kupiony parę lat temu na allegro :-)

      Usuń
  5. Brrr.... aż mi zimno na ten (jakże ładny!!!) widok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aurora góry w zimie fajne są :-) ładnie wyglądają tak bajkowo :-)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...