niedziela, 14 września 2014

Look for a Sunday day.


Pudrowy, delikatny i bardzo kobiecy róż może też być bardzo zmysłowy, szczególnie w postaci bluzki od  Manor of Elegance która, jest częścią kompletu z sukienką, którą już mogliście oglądać na blogu.
  Otóż ta piękna część garderoby, kryje w sobie niespodziankę :-)
Sexowne zapięcie na plecach, wykończone z jednej strony guzikiem w kształcie perełki z drugiej w postaci kokardki.
Dobrałam do niej proste czarne spodnie marchewy, czarne szpilki, kolorowy naszyjnik, i różową torebkę ze sklepu Dodateria.









Mam na sobie:
bluzka/blouse  - Manor of Elegance

naszyjnik/necklace - Sklep Szafa
okulary/sunglasses - Orsay 
torebka/bag - Dodateria
spodnie/pants - Orsay
buty/shoes - Deezee








17 komentarzy:

  1. Sliczna bluzka! :) Uwielbiam takie lejace materialy.
    I do tego piekny naszyjnik! Genialna calosc!
    Moze jedynie zmienilabym stanik na samonosny, zeby nie bylo widac spod bluzki.
    Buziaki!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pearl in Fashion myślałam o braku biustonosza, albo samonośnym, ale ten bordowy jest tak ładny, że zdecydowałam że może być :-) A bluzka potwierdzam super i kolor i fason.
      Co do naszyjnika to już się chwaliła::-), że całe 18 zł go nabyłam w sklepie Szafa, a ostatnio upolowałam nowe jeansy Mexx za 15 zł.
      Pozdrawiam -)

      Usuń
  2. Przepiękna bluzka i naszyjnik, idealnie się razem komponują :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. coz za elegancja! Wygladasz fantastycznie
    Kisses
    Aga

    Check my new post:
    Platform sneakers
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga :-) cieszę się, że Ci się podoba :-)
      pozdrawiam.

      Usuń
  4. Naszyjnik cudo ach mam propozycje zrób kiedyś stylizacje Marilyn Monroe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka :-) mała inspiracja MM była już tutaj - http://tohavefabulousday.blogspot.com/2013/07/summer-sun-in-white-dress.html
      a, pomysł z Magdą mamy na pewien cykl związany ze znanymi Paniami - mam nadzieję, że już nie długo uda nam się z nim wystartować :-0
      pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetna bluzka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) cieszę się, że Ci się podoba.
      pozdrawiam.

      Usuń
  6. podoba mi się ta stylizacja, wyglądasz jak księżna Monako w tych okularach i rozpuszczonych włosach :)
    pozdrawiam,
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW jaki komplement bardzo, ale to bardzo mi miło :-))
      pozdrawiam.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Daria zgadzam się - ożywia każdą stylizację.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...