środa, 24 września 2014

Fashion is fun.


I oficjalnie, zgodnie z kalendarzem zaczęła się jesień.
Chłodne poranki i wieczory. Zimne, deszczowe, ponure dni, potwierdzają tylko, fakt zmiany pory roku.
Dziś po kilku deszczowych dniach wyszło słonko, dlatego też postanowiłam, że to idealny moment na nową jesienną stylizację.
Czarne wdzianko, z futrzanymi rękawami od Vera Luca, jest oryginalne, niebanalne i przede wszystkim ciepłe :-)
Dobrałam do niego bladoróżowe botki, która zostały zakupione w Czechach w ciągu 5 minut, rzut oka na wystawę i były moje, czarne spodnie, a całość przyprawiona czerwonymi kolczykami i torebką ze sklepu  Dodateria .

Co myślicie o takim looku ?
Ps. ja już usłyszałam, że wyglądam jak postać z jednej bajki :-)
ale moda to przecież zabawa więc raz mogę wyglądać jak postać z bajki.








Mam na sobie:
wdzianko/outfitVera Luca


kolczyki/earrings - old
 
torebka/bag - Dodateria
spodnie/pants - Orsay
buty/shoes -Lu Boo













6 komentarzy:

  1. Oryginalnie na pewno nikt nie przeszedł obojętnie obok tej stylizacji i o to chodzi:) torebka super ożywia zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka i odważnie, ale stwierdziłam, a co tam raz się żyje :-)

      Usuń
  2. trochę niecodziennie ale mi się podoba :) z jakiej bajki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieperfekcyjna będziesz się śmiała i aż wstyd się przyznać - z ulicy sezamkowej... :-)

      Usuń
  3. Kasik wyglądasz świetnie!! :) również w nowej fryzurze :)) ładnemu we wszystkim ładnie, a futerko ma śliczny, głęboki kolor CUDNIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) a, nowa fryzurka poprawiła mi nastrój.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...