czwartek, 18 września 2014

Simply the best.


Moim zdaniem, każdy prosty, klasyczny strój mogą zmienić niebanalne dodatki.
Dlatego też do prostych klasycznych jeansów, które tu muszę się pochwalić kupiłam za całe 15 zł, dobrałam koszulkę od Ad- Dress, której to napis bardzo zwraca uwagę :-)
czarną marynarkę, super wygodne baletki od Obuwie KATI, piękne kolczyki od Tarragon Art, które okazało się, pasują nie tylko do sukienek, okulary od Dodateria oraz jako kropkę nad i - uroczą, czerwoną listonoszkę ze sklepu  - Torebki Skórzane.
W takim stroju całodniowe bieganie po mieście miedzy różnymi placówkami od razu staje się łatwiejsze :-)
Ps. Jak Wam się podoba moja nowa krótka (jak dla mnie bardzo :-)) fryzurka? może być?











Mam na sobie:
torebka/ bag - Torebki Skórzane


kolczyki/earrings - Tarragon Art
 okulary/ sunglasses - Dodateria
  
buty/ shoes -  Obuwie KATI
 koszulka/T-shirt - Ad- Dress
spodnie/ pants - Sklep Szafa (cena 15 zł ))
marynarka/jacket - Orsay
 








8 komentarzy:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...