piątek, 12 września 2014

Kolory jesieni.

Czy tego chcemy czy nie, jesień zbliża się do Nas wielkimi krokami.
Dzień robi się coraz krótszy, wieczory i poranki witają zimnym chłodem, a wiatr i deszcz częściej goszczą w naszym pięknym kraju.
Zmiana pory roku to zmiana również naszej garderoby.
Dlatego dziś chciałabym Wam przedstawić moje propozycje kolorystyczne na tegoroczną jesień w formie 5 total looków.
Mam nadzieję, że Wam się spodobają :-)
Na fioletowo
płaszcz - H&M, sukienka - Vera Fashion, kolczyki  - Tarragon Art,torebka - Stylowa Galanteria , buty  - Tamaris

  
Na zielono
buty - Obuwie Kati, sukienka  - Vera Fashion , kolczyki  - Tarragon Art, parka - ASOS,
torebka - She- Likes.pl 
Na szaro
buty  - Gianmarko , sukienka - Spektra Studio , naszyjnik - Tarragon Art, torebka - Stylowa Galanteria, płaszcz - ASOS


Na żółto

torebka  - Torebki Skórzane , sukienka - ASOS, kolczyki - Tarragon Art, buty - Obuwie Kati,
kurtka -  ZARA
 
Na beżowo

torebka  - Torebki Skórzane , buty - Gianmarko, płaszcz - ZARA, sukienka - ASOS,
okulary - Dodateria 
 

8 komentarzy:

  1. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba, zapraszam jak najczęściej :-)
      pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fioletowa sukienka ,zielona kurtka ,szara sukienka i 2 pary botków zabieram bez zastanowienia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta :-) bierz w ciemno, na sukienkę mamy rabat na hasło MUSZKA :-)

      Usuń
  3. Oj urzekła mnie szara i zielona sukienka oraz kolczyki do tej zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka cieszę się, że Ci się podoba :-) Na sukienkę zieloną i kolczyki są rabaty od MUSZKI :-) szczegóły w zakładce - ZNIŻKI Z MUSZKĄ.

      Usuń
    2. Od Muszki dla Muszki ( bo nazywam się Mucha Stolarczyk to panieńskie:) )

      Usuń
  4. Podoba mi się fioletowy płaszcz, zielona sukienka, szare kozaki i sukienka. Ja tej jesieni w nowościach stawiam na szarość.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...